Berber en Liam - the festival (loveliamxx)
Met een lach stap ik het festivalterrein op, samen met wat vrienden. Ik kijk het terrein rond en er is eigenlijk een hele hoop volk. “Waar gaan we eerst naar toe?” hoor ik iemand vragen. “Bier halen natuurlijk.” Ik draai met mijn ogen. “Berber, ga je mee?” “Nee, ik wil eerst naar dat optreden gaan kijken.” “Maar komaan die zijn kei saai.” “Ja gaan jullie maar ik wil het zien.” Ze knikken en ik zie hoe al mijn vrienden naar de bar lopen. Ik zucht en kijk naar de tent die zo’n 100 meter verder staat. Met een lach op mijn gezicht loop ik naar de tent. Hier is niet zo veel volk, maar het is nog redelijk vroeg dus dat zal straks wel komen. Ik besluit even op het gras te gaan zitten. Na zo’n 10 minuten komt er een jongen naar me toe gewandeld. “Mag ik ernaast komen zitten?” vraagt hij met een vriendelijke lach. Ik knik en lach even vriendelijk terug. “Ik ben Liam trouwens.” Ik pak zijn hand aan. “Berber.” “Wow, dat is een mooie naam.” Ik word rood en kijk Liam aan. “dank je.” Liam knikt. “wacht jij ook toto het optreden begint?” “Ja” “je bent hier toch niet alleen?” Ik kijk op in zijn mooie bruine ogen. “Eeumh … Nee mijn vrienden wouden het niet zien, die zijn naar de bar.” Zeg ik nog steeds in zijn ogen starend. Liam lacht. “Misschien, maar ik vind het niet saai.” “Ik ook niet.” Ik lach en zie hoe er langzaam meer volk in de tent komt. “Zullen we alvast vooraan gaan staan, dan hebben we een goed plaatsje?” vraagt Liam. Ik knik en laat Liam me recht trekken. zijn sterke armen trekken me recht en met een lach kijk ik hem aan. “Bedankt.” Liam knikt en samen lopen we richting het podium.
Na het optreden loopt deze tent weer leeg. Liam lacht naar me “Dat was geweldig he.” Ik knik en lach. “Zullen wij met zen 2 nog iets gaan drinken. Op de camping is een redelijk rustige bar?” “Graag” zeg ik. Liam begeleidt me naar de bar en bestelt ons drinken. “weet je, je was daarnet echt vrolijk.” Zegt hij met een lach. Ik knik. “Je bent echt heel mooi als je zo vrolijk bent.” Zegt hij terwijl hij rood wordt. Ik krijg een blos op mijn wangen en kijk naar mijn glas. “dank je.” Zeg ik uiteindelijk met een lach. Liam kijkt me aan, en zijn ogen blijven op mijn lippen hangen. Ik lik over mijn lippen, en kijk lachend naar Liam die rood word. Ik lach en leun over de tafel. “Mag ik?” vraag ik met rode wangen. Liam knikt en leunt meer naar mij toe. Even later voel ik zijn zachte lippen tegen de mijne. Na een tijdje stoppen we de zoen, en kijkt Liam me Lachend aan. “dat was geweldig.” Zeg ik met een lach. Liam knikt. “Wil jij mijn eeumh … vriendin zijn?” vraagt hij voorzichtig. Ik knik. Dit is echt het beste festival ooit denk ik terwijl ik Liam’s hand vastpak en onze vingers verstrengel.
Deze is voor loveliamxx. Ik hoop dat je hem leuk vindt. veel leesplezier!
Reageer (1)
Ahh dankje, echt super mooi geworden.
1 decennium geledenXx