OO1 Isabelle Cleo Harrison
Isabelle zat aan het zwembad. Haar benen gleden in het koele water, terwijl het zonnetje op haar huidje scheen. Naast haar sprongen Nathan en Layla het water in. "Hé." riep ze lachend toen er wat water op haar kwam. Ze stond op toen Layla vroeg of ze de band wilde halen. Haar ogen gleden langs de omgeving, en ze glimlachte toen ze de roze band herkende. Hij stond tegen het hek. Snel liep ze ernaar toe, en tilde hem op. "Vangen Lay!" riep ze naar het kleine meisje. Beide kinderen droegen bandjes, want ze hadden hun zwemdiploma nog niet. Ze gooide de band in het water, en ging toen weer op de plek zitten waar ze net ook zat. Met een tevreden glimlach keek ze toe hoe Layla in de band probeerde te zitten, maar er telkens uitviel. Toen deed Nathan het voor, en na enkele pogingen lukte het wel. Met een trotse glimlach werd ze aangekeken door het kleine meisje. "Belle!" klonk het achter haar, en ze keek op. Tyron kwam naar haar toe. "Je hebt vanavond vrij." vertelde hij met een glimlach. Ze knikte vrolijk, en stond op. Toen Nathan haar naam riep, keek ze om en ze kon nog net een vloed water ontwijken. "Pestkop." grinnikte ze, en sprong in het water. Ze kon zo wel douchen. Toen ze bovenkwam, kon ze nog net het donkere haar van Nathan onder het water zien schieten. Ze schoot er meteen achteraan, en pakte hem vast bij zijn zwembandje. "Ik heb je." zei ze vrolijk, en kietelde hem even voordat ze hem weggooide in het water. Daarna klom ze het water uit, en liep richting de ligstoelen waar haar felroze handdoek op lag. Ze ging erop liggen, en keek naar de spelende kinderen in het water. Wat had ze eigenlijk een topleven. Ze had een baan, een dak boven haar hoofd, het perfecte vriendje, haar moeder kon leven van haar salaris, en ze had genoeg vriendinnen. Ze werd wakker geschud uit haar dromen door een gillende Layla. "NATHAN! Stop met onder water duwen!" riep ze naar de jonge jongen. Af en toe leek ze net een scheidsrechter tussen de twee kleine kinderen. Toen het begon te schemeren, hielp ze de kinderen het water uit, en gooide een handdoek om hen heen. Daarna pakte ze haar eigen handdoek en liep met hen naar binnen. Daar stond Tyron al om ze op te vangen. Hij was eigenlijk de perfecte vader had ze ontdekt. Zijn vrouw was de kostwinner in het huis en vaak hele dagen weg. Maar toch leken Nathan en Layla niks te hoeven missen. Tyron en zij gaven genoeg aandacht. Toen het drietal naar boven was, liep ze naar haar slaapkamer en pakte een jurkje en ondergoed uit de kast. Ze ging douchen, en trok haar kleren aan. Eenmaal terug in haar kamer bracht ze wat make up aan, en keek even in de spiegel. Perfect. Ze kreeg kriebels in haar buik toen ze aan Ryan dacht, haar vriendje.
Reageer (1)
me likeees^^
1 decennium geleden