Foto bij 99. || Rainbows ||

bedankt voor de steun heersbeestjes (H)

MELDING: morgen ga ik met de trein naar zeeland. Ik verwacht wifi te hebben in de trein dus kan ik 4,5 uur lang schrijven :p
In ons huis daar heb ik ook wifi dus dat word ook geen probleem. En als ik naar het strand ga..... Heb ik OOK wifi..... En in een restaurant ook.....
omg waar zeur ik over?! ik ga dus op vakantie. Maar verwacht niet minder te gaan activeren ;)

"Oh euh ja, wij gaan ook wel mee. Ik ben trouwens Ella, en dit zijn dus Jennifer, Zarah, Damaris en Lisa." stelde de voorste zichzelf en de anderen aan ons voor. "En wij zijn dus Justin en Niall." zei Justin nog voor ik het kon zeggen. Ik keek hem lichtelijk kwaad aan. Hij keek grijnzend terug en stak zijn tong naar me uit. Hoe kinderachtig!
"Aangenaam. Jullie komen duidelijk niet uit de buurt, Engeland, I guess?" zei het meisje dat als Zarah was voorgesteld. Ik knikte en Justin stemde ook in. "Nou, eigenlijk kom ik uit Canada, maar ik woon al heel lang in Engeland." zei Justin schouderophalend. Zarah knikte begrijpend en keek mij toen vragend aan. "Ik kom uit Ierland. Maar woon sinds mijn 11de in Engeland." legde ik uit. Maar dat ik Iers was had ze eigenlijk door mijn overduidelijke accent wel kunnen raden. Ze knikte en glimlachte. "Oh oh oh oh!" riep een van de meisjes opgewekt. Ze stond achter Damaris en duwde zichzelf naar voren. "IK BEN 25% IERS!" riep ze vrolijk en keek me met een stralende glimlach aan. Als ik het goed had onthouden heette dit meisje Lisa.
"Há dat is 75% minder dan ik!" lachte ik. Ze trok een sip gezicht. "Maar ik ben 75% meer Amerikaans dan jij!" riep ze toen vrolijk. Nu keek ik sip. Amerika was zoveel cooler dan Ierland....
"Nou, gaan we nog? Mijn broer wacht..." zei Jennifer. Alle meiden stemden in en Justin en ik liepen maar gewoon met hun mee. Over een maand zouden we naar Justin's neef kunnen. Dan hadden we vast wel genoeg geld voor benzine en een huis middenin LA. "Waarom zijn jullie in LA?" vroeg Damaris, die naast me kwam lopen. Ze keek me nieuwsgierig aan en haar bruine krullen dansten langs haar schouders terwijl ze liep.

Reageer (12)

  • Perv

    NAAWH

    1 decennium geleden
  • ardjan

    AWYEAHH i love this (ik zeg dat echt te vaak geloof ik... =S)
    anywho, KUDOOW :)

    1 decennium geleden
  • Directionem

    Jeej, ik kom in het verhaal voor *voelt zich trots... Xxx.
    Snel Verder?! Xx.

    1 decennium geleden
  • IronRainbow

    Ik ben warshijnlijk een kwartje iers(geen idee over noord of zuid), een kwartje schots en half engels... Kortom ben ik gewoon Brits x'D oh en een heel miniem stukje Belg omdat ik hier ben geboren C:
    Snelverder jij !

    x'jes

    1 decennium geleden
  • HoneymoonAve

    YEAS IK KOM ER IN VOOR JAHOE :D En ik ben 25% iers ^^ hehehe

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen