Een Beren Gevecht
terwijl de meiden aan het zoeken waren was huub in het donker. hij dacht ondertussen:
nou, ik heb de enge vampier afgewezen. en ik loop rustug naar huis. wie denkt die griet wel dat ze is??? NIETS OF NIEMAND KAN ME NU NOG STOPPEN!!!!!!!!
oppeens hoorde hij een geluidje.
huub: AAAAAAH, MAMMA!!!!!!!!! MAMAMAAA~~~~!!!!
hij zag toen 2 gele ogen uit de struiken steken.
huub: aah, jij bent het marleen. kom er maar uit!! ik heb je gesnapt!!
maar wat het ook was, het kwam er niet uit.
huub: marleen, jij deed als enigste wel aardig tegen me!! kom op zeg. ik ben geen wolf ofzo??
maar toen begonnen de 2 gele ogen te knipperen en het geluid achter de bosjes veranderde in grommen.
toen stond daar achter de struiken een grote beer op..
huub begon te gillen..
2 kilometertjes verder.
felicia: PEN, MARLEEN!! IK HOORDE HUUB!!!! KOM OP!!!!! EN IK VOEL DAT HIJ IN GEVAAR IS!!!
marleen: waar wachten we dan nog op??
huub: AAAHH GA WEG GA WEG WEG WEG!!!!!
histerisch begint huub te rennen met de beer achter hem aan.
huub: HELF IEMAND, HELP ME TOCH!!
de ber haalt uit, huub word in zijn zij geraakt. bloed spetters vliegen in het rond, en huub zakt dor zijn knieën.
marleen: vervloekt beest!
ze spring uit de struikel en bijt de beer in zijn nek. die vervolgens hen en weer schud, ze laat los en knalt tegen een boom aan.
felicia: marleen!
ze komt ook aanrennen en geeft marleen een tikje met haar snuit.
felicia: gaat het?
marleen: ja..KIJK UIT!
felicia ord ook geraakt door de klauwen. ze vliegt een paar meter en komt ook hard neer. marleen en felicia komen grommend weer overeind, ze knikken naar elkaar en bespringen samen de beer.de beer wilde marleen een ram geven, felcicia zag het nog optijd en bijt in de klauw van de beer. je hoorde een knak. de beer bruld het uit van de pijn. het was marleens kans en springt op de beer en bijt hem nog een keer in de nek. felicia had de klauw van de beer gebroken. en ze kijkt toe hoe penny huub wegsleept uit de gevaarlijke zone.
Er zijn nog geen reacties.