Foto bij 03

It's all that I can think about, You're all that I can think about

Niall POV

Eindelijk was ik weg van haar. Nu hoefde ik niet meer mee te gaan om al die kleren te bekijken. ik bestelde voor 3 personen, als ik Changerijnig ben eet ik namelijk nog meer dan ik gewoonlijk eet. Daarna ging ik nog even naar de snoepwinkel en haalde een grote zak met Haribo. toen ik bijna klaar was met mijn grote zak Haribo liep ik richting Liam en 'Liam's vriendinnetje', toen ik de hoek omliep stopte ik even. Ik zag Liam helemaal alleen op een bankje zitten. Maar waar is Daniëlle gebleven, trouwens dat boeit me niet ik was allang blij dat ze weg was. "hey, Wat is er?" vroeg ik bezorgd. "Ik heb het net uitgemaakt met Daniëlle". "Vervelend voor je maar ik heb iets, Haribo!!!" zei ik vrolijk. en gelukkig begon ie weer te lachen. Samen besloten we maar om naar huis te gaan. Ik was al blij dat ik Liam's lach kon horen. Misschien had hij het uitgemaakt omdat hij ook iets voor mij voelde. Nee dat is onmogelijk Liam is zo hetero als wat.

Liam POV

Niall was naar Nandos gegaan terwijl ik en Daniëlle nog even verder gingen winkelen. De reden dat Daniëlle er was, was omdat ik het uit ga maken. Eerst als Daniëlle en ik elkaar zoende voelde het magisch, maar nu voel ik niks. Alsof mijn verliefdheid voor haar in een keer is verdwenen. "Dani, kan ik even met je praten?" "Oke is goed, waarover dan?" "Nou eigenlijk wil ik het uitmaken. het is niet dat ik je niet meer mag of zo, maar eerst voelde het magisch als we zoende of zelfs als we elkaars handen vast hielden. Maar sinds kort is dat gevoel helemaal weg." "Oke, dus je voelt niks meer voor mij? want als dat zo is ben ik al weg." Met die woorden stond ze op en rende ze weg. Ik was er niet trots op dat ik haar zoveel pijn had gedaan. Maar ik kon anders ook niet gelukkig verder leven. Ik zag Niall al aan komen met een zak Haribo in zijn hand. "Hey, Wat is er?" Vroeg hij bezorgd aan mij. "Ik heb het net uitgemaakt met Daniëlle". "Vervelend voor je maar ik heb iets, Haribo!!!" Zei hij toen vrolijk. Hij toch altijd met zijn eet obsessie. Hij had zo een aanstekelijke lach dat ik nog onmogelijk boos kon blijven. Toen de hele zak snoep leeg was besloten we maar om naar huis te gaan. Ik stapte aan de bestuurders kant in en reed naar huis. Tijdens de rit zag ik dat Niall heel diep in gedachten was. Eerst wou ik hem ontwaken uit zijn gedachten, maar later besloot ik het maar zo te laten. Zo te zien had hij zijn denktijd hard nodig.

en...
Reactie/kudo/abo?
xxJustA1dLover

Reageer (1)

  • DoNotBlink

    reactie natuurlijk (flower)

    ja alleen weet Liam niet waar over Niall denkt

    waar denkt hij eigenlijk aan?

    oke snel verder dan hebben we vast het antwoord (K)

    en natuurlijk ook een kudo (lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen