Foto bij Chapter eleven.

Rose Lyn Anderson , pov.


Aangekomen bij mij huis stapte ik uit en Chaz ook. Hij liep mee naar de deur en we gaven elkaar nog een knuffel. NWe stonden daar wel een paar minuten zo totdat hij me losliet. Hij keek me recht in m'n ogen aan, toem zag ik pas wat voor mooie ogen hij had. "Bye Rose, zie ik je op school?" "Ja tuurlijk, jij mag me gaan rondleiden hoor chazziee!" Chaz keek met een grote grijns. "Is goed hoor Rosieee!" deed hij me na. Ik schoot in de lach, dat had hij beter niet kunnen doen. "Dat klonk zo gay!" zei ik lachend. Chaz keek me nepboos aan waardoor ik nog harder moest lachen. Chaz kon zijn lach op een gegeven moment ook niet meer inhouden en samen barsten we uit in een lachbui. "Hier krijg je van terug Rosiee!" Voordat ik het door had hij me al over z'n schouder gegooid en rende naar het zeembad in onze tuin. Ik was nog zo aan het lachen dat ik niet besefte wat hij van plan was. "HO CHAZ, DIT GA KE ME NIET AANDOEN TOCH?" riep ik. "Oh wel! Ik doe het zo hoor" "Hoe krijg ik je zover dat je het niet doet?" "Door dit na te zeggen: Lieve, beste, niet gay, beste vriend van mij, wil je mij alsjeblieft loslaten? Want ik Rose heb dingen gezegt die niet waar waren." Grijnzend zat hij me aan te kijken, maar ik zegde hem wel na. Toen zette hij me weer neer op de grond. "Vaste grond ik hou van je!" rie ik uit. Ik ging op de grond liggen en deed alsof ik die knuffelde. "Hey en ik dan?" zei Chaz met een pruilip. Lachend a ik hem een knuffel. "Ik denk dat ik maar eens ga Rose." "Oke dan, tot morgen!" Ik gaf hem nog een kus op z'n wang en liep naar binnen. "Mam, ik ben weer thuis!" "Keuken!" Ik liep door naar de keuken waar ik m'n moeder al aan het koken zag. "Wat eten we vandaag?" "Je lievelingseten, spaghetti." "Ah lekker!" "Zeg Rose, zou je niet een keer een nieuwe dansschool gaan zoeken? Ik hoorde van de buurvrouw dat er een goede in de buurt zat. Haar dochter zat daar vroeger ook." "Ja is goed mam, maar ik ga er morgen wel even kijken. Ik ben nogal moe nu." Ik liep naar boven en pakte m'n macbook er bij. Ik zag dat Emma online was op skype dus ik startte meteen een videogesprek. "Hey emms!" "Hey Rose, hoe is het daar?" Ze klonk nou niet bepaald vrolijk. "Goed! Wat is er Em je klinkt niet heel vrolijk. " "Nou ik weet niet of ik dit moet vertellen maar ik zag Sheldon met Ashley zoenen" Toen ze dat zei brak m'n hart in duizend sukjes. "Het is goed dat je het zegt Emma, ik ga hem zo meteen bellen, om te horen wat hij te zeggen heeft. WAT EEN LUL IK HAAT HEM!". Zachtje snikjes verlieten mijn mond. "Ik laat je wel even alleen Rose, je kan me altijd bellen als je me nodig hebt!" "Dankjewel , bye em" Ik snapte niet waarom hij dit deed, en dan ook nog met de grootste bitch van de school.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen