jude's pov
jullie lopen naar beneden, en je baalt dat niemand een zaklamp bij zich heeft want het is pikkedonker. het word ineens een stuk lichter als jullie bij een open plek achtig iets aankomen. 'Jude help me' hoor je roepen. je kijkt om en ziet Cellia met haar armen vast achter haar rug. je wilt naar haar toe rennen maar je wordt tegen gehouden door Kyle en een andere Demon gast. 'laat me er langs' roep je boos en je wilt er weer langs proberen te komen. maar dit keer word je gewoon op de grond geduwd. je staat weer op en kijkt ze boos aan, niet dat ze het zien door je bril,'als je haar wilt bevrijden moet je eerst van ons winnen' zegt de andere demon. 'Gast dat hadden ze niet mogen weten' roept kyle, de andere Demon rolt met zijn ogen en kruist zijn armen. 'we nemen de uitdaging aan' zeg je direct en kijkt om. de rest knikt alleen Caleb lijkt het niet erg veel te boeien maar niets boeit hem. 'mooi laten we beginnen dan' zegt de andere Demon. aan het gezicht van Kyle te zien zie je dat hij het er niet erg mee eens is. je knikt en jullie gaan in jullie positie staan.

Elise's pov
je blijft uit het raam kijken. je hoopt dat ze snel terug komen. als je ineens de deur open hoort gaan kijk je om. 'Camilia hoe gaat het?' is het eerste wat je vraagt. 'het gaat beter dank je' zegt ze 'en jij?' voegt ze eraan toe. 'goed voor zover ik weet tenminste' zeg je. en ze werpt je een glimlach toe. 'waar is de rest?' vraagt ze 'die zijn Cellia en Sue redden' zeg je 'leg het zo wel allemaal uit' zeg je als ze je niet begrijpend aankijkt. ze knikt en je begint het uit te leggen. 'zo te horen heb ik een boel gemist' zegt ze als je klaar bent, je knikt 'ik hoop gewoon dat ze snel terug zijn' zeg je en kijkt weer naar buiten.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen