Foto bij Chapter ten.

 
Toen we in de auto weer terug naar huis zaten waren vol aan het meezingen met de radio. Het klonk nergens naar maar dat kon ons niks schelen. "Zullen we een film kijken at my place?" vroeg Ryan. "Ja, sure lijkt me gezellig!" Chaz stemde ook in. Aangekomen bij Ryan's huis plofte ik op de bank naast Chaz. Ryan was wat chips en cola aan het halen. Chaz trok me naar zich toe zodat ik op zijn borst lag. Ik bloosde een beetje en snoof zijn lekker geur op. "Don't be so shy" zei Chaz, wat we nog meer aan het blozen maakte. "Aw, je bent schattig als je bloosd" "Niet waar!" "Echt wel!" "Niet waaar!" "Wat is er niet waar?" vroeg Ryan toen hij binnenliep.  "Uhm, niks hoor!" zei ik snel. "Rose beweerde dat ze niet bang was voor horror's, maar ik geloof dat niet. Ieder meisje is toch bang voor horror's?" zei Chaz. "Nou als Rose dat zegt dan kunnen we toch gewoon een horror kijken vanavond?" Ik keek Chaz boos aan. De laatste keer dat ik een horror keek durfde ik niet meer te slapen. Ookal had ik maar de helft gezien. De helft ervan had ik met een kussen voor m'n hoofd gezeten. Maar het moest maar. Chaz liep al naar de kast om een dvd te pakken en stopte hem in de speler. Toen Chaz weer naast me zat fluisterde hij wat in m'n oor: "sorry, dit had ik niet voorspeld." Ik keek hem een beetje nep boos aan waardoor hij zich schaamde zag ik. Hij dacht dat ik het echt bedoelde. Toen de film was begonnen had ik m'n kussen al heel wat moeten gebruiken. Ik voelde dat Chaz zijn arm om mijn middel sloeg en glimlachde zwakjes naar hem. "Nou ik geloof dat Rose ook niet tegen horror kan hoor, ze duikt de hele tijd weg haha." "Nou, deze film is gewoon veel enger dan die andere die ik had gezien" Aan het eind van de film zat ik nog steeds tegen Chaz aangedrukt, niet dat ik dat erg vond ofzo. En volgens mij had Chaz er ook geen problemen mee. "Hey tortelduifjes komen jullie nog mee?" Ryan stond al klaar om te gaan. We ruimden nog even snel alle glazen op en gingen richting de auto. Nadat Chaz Ryan had afgezet bij zijn huis zat ik alleen nog met Chaz. Er hing een ongemakkelijke stilte, maar ik wist niet hoe ik die kon verbreken. "Ik vond het gezellig" zei ik uiteindelijk maar. "Ja, ik ook Rose" zei die terug. 

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen