Gregory

Paniekerig probeer ik uit mijn bed te komen, trek het infuus uit mijn hand wat gelijk voor veel bloed zorg, maar negeer het en loop de gang op. 'Waar is Renée?' de eerste en beste verpleger val ik met mijn bloedende hand aan, 'Gregory even rustig worden, we gaan terug naar je kamer en dan praten we verder' 'Nee vertel me, waar is Renée' 'Gregory liefje wat is er?' mijn moeder haar bekakte stem klinkt boven het rumoer wat in de gang is ontstaan uit. Tranen van boosheid stromen over mijn wangen 'vertel me nu waar is ze' 4 grote manen dwingen mij naar mijn kamer te gaan en leggen mij zonder al te veel moeite op bed. 'Ik wil geen kalmeringsmiddel, vertel me nu waar ze is' 'Wie gregory?' 'Renée' de ogen van de verpleegkundige kijken mij nietszeggend aan. 'Ik ga het navragen' 'Als jullie dit in mij spuiten klaag ik jullie aan want ik wil dit niet' een andere verpleegkundige laat de spuit zakken en knikt langzaam. 'Als je binnen nu en een kwartier niet rustig bent spuit ik het in je.' 'Renée is mijn vriendin' 'we gaan haar zoeken, ga jij maar slapen' mijn moeder hangt bezorgd boven mijn bed en knikt naar mijn vader die mij net zo bezorgd bekijkt van een afstandje. 'Hoe heet ze met haar achternaam?' 'Weet ik niet' 'We vinden haar wel' ik krijg nog een bemoedigend kneepje in mijn schouder en dan lopen ze beiden weg.

Renée

'Mam,pap' tranen stromen over mijn wangen als ik mijn ouders en met gespannen blikken aan mijn bed zie zitten. 'Meisje toch' mama slaat haar armen om mij heen en veegt de tranen weg. 'Je hebt het overleefd' ik knik en staar naar de vlag in de hoek van de kamer 'Waarom staat hier een Amerikaanse vlag?' 'Je bent in Amerika, er was haast bij' ik vorm een o met mijn mond en probeer niet teleurgesteld te kijken, dat betekend dat ik nog een keer in een vliegtuig moet. 'Waar is Greg?' 'Is dat die jongen die bij op op het eiland zat?' ik knik met een klein glimlachje 'Hij ligt in een ziekenhuis in Amsterdam' 'oke' dat betekend dat ik dus alleen met vliegangst in een vliegtuig moet zitten. 'Gaat het goed met hem?' mijn vader haalt zijn schouders op 'Hij schijnt weg gevallen te zijn in de helikopter toen zijn ze hier geland hebben ze hem verzorgd maar hij werd niet wakker, toch hebben ze hem overgebracht naar Nederland omdat ze geen plek meer hadden. Maar zover ik weet is hij gisteren wakker geworden en gaat het goed met hem' 'Gelukkig, door hem heb ik het overleefd'

Ik heb een auto ongeluk gehad, en kan me totaal niet meer concentreren... sorry dat het dus nog best lang duurde, ben ik terug van vakantie..":P maar verder gaat het goed hoor met mij;) xxxx

Reageer (4)

  • litllebitch

    Beterschat en snel veder xo

    1 decennium geleden
  • Randicos

    beterschap lieverd!

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    oh beterschap!
    en snel verder!

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    wat erg voor je!
    Gelukkig dat het goed met je gaat :)

    snel verder!

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen