Foto bij 01

When I look into your eyes, It's like watching the night sky

ik kan er niet meer tegen, elke keer als ik ze samen zie breekt er een stukje van mijn hart. als ik ze zo zie wil ik wegrennen, ver weg van hier en niet meer terugkomen. Maar dat zit er niet in. Overal waar ik ben denk ik aan hem. Noem me maar zielig, maar ik ben gewoon verliefd. Ik had deze gevoelens wel eerder maar ik had niet verwacht dat het m'n beste vriend zou zijn. Wat zal die ervan denken als ik zou zeggen: Gast, ik vind je leuk. Dan zou onze vriendschap misschien wel verpest zijn. Dat laat ik niet gebeuren, Maar hoe laat ik blijken dat ik toch iets voor hem voel en hij ook iets voor mij voelt? Dat was juist nu de grote vraag, Maar hoe ik het ga oplossen dat weet niemand daar kan alleen ik achter komen. Maar dan is er nog een probleem, Hij heeft een vriendin. En als ik ze zo zie, Zijn ze hopeloos verliefd op elkaar. En het zou zonde zijn als ik dat zou breken. Maar aan de andere kant, dan heeft ie wel een schouder om uit te huilen. Maar wat nou als hij niet hetzelfde voelt? Dan zou mijn hart echt breken. Wat nu...

Reageer (2)

  • SuperrCarrot

    Lovely writing, snel verder please!!!

    1 decennium geleden
  • DoNotBlink

    aww so sweet (H)

    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen