“Come in,” riep één van de jongens en ik wist meteen dat het Louis was. Ik lachte even naar Katerine en opende toen de deur. Louis en Harry zaten in de zetel en lachten met elkaar, Niall was aan het bellen met iemand en Zayn en Liam sloten net hun twitcam af. “Hi there ladies,” zei Louis met een grote smile op zijn gezicht. “Hi,” zei ik en voelde mezelf helemaal rood worden. “What are your names?” vroeg Liam nieuwsgierig en we stelden onszelf even kort voor. Ze gaven ons alle vier een knuffel en zeiden dat we plaats konden nemen in de zetel. Nog geen vijf seconden later kwam ook Niall op ons af, hij gaf ons ook een knuffel en kwam er toen bij zitten. Het bleef even stil, niemand wist wat te zeggen, dus verbrak ik de stilte maar. “We’re really happy we won this contest,” zei ik en Katerine knikte. “We’re so happy we finally get to meet you,” zei ze nu ook enthousiast. De jongens lachten even “Well, we’re also happy to meet you two lovely girls,” zei Louis en ik voelde alweer dat mijn kaken rood werden. “Would you like something to drink?” vroeg Liam, “We have coca cola,water, apple juice, lemonade and ice tea.” “One lemonade for me please,” zei ik en glimlachte, Katerine vroeg een ice tea. Nog geen twee seconden later kregen we beiden een blikje in onze handen gedrukt. Hoewel Katerine en ik samen wat vragen hadden voorbereid durfden we beiden niets te zeggen. Nu was het Niall die de stilte doorbrak en zei : “you can ask us questions you know, you don’t have to be shy, we won’t bite,” en hij lachte even. Katerine keek even naar me en ik haalde m’n schouders op. Ze dacht even na en vroeg toen : “do you still have nerves before going on stage? And if yes, what do you do to calm down?” Liam antwoordde direct en zei : “I think we all have nerves before we go on stage,” hij keek even rond zich en de jongens knikten. “But we always do this big group hug before we go on stage and wish each other luck, and from that we mostly calm down a bit.” Nu was het mijn beurt om een vraag te stellen : “do you sometimes think your fans are weird?” “I mean do you think they act crazy and do crazy things for you?” “Well for starters, I think you two are both quite crazy,” zei Louis en hij knipoogde even. “No, that’s not true, you two are actually quite calm,other girls probably would have screamed and stuff,” zei hij toen. “But now to answer your question, I sometimes think it’s weird, when they’re standing there, screaming and crying, it’s like why? We’re not that special.” “yes, you are,” floepte er uit voor ik het wist. Ik had gehoopt dat niemand het had gehoord, maar natuurlijk hadden ze het gehoord. Ze lachten even en bedankten me voor het compliment. We bleven nog ongeveer een uur vragen stellen, en tijdens ons gesprek ving ik soms een blik van Louis. Zijn mooie blauwe ogen keken even in de mijne en ik glimlachte. Nadat we alle mogelijke vragen hadden gesteld keek ik even naar Katerine en ze snapte de hint. “We have something for you,” zei ze en ze keken ons allemaal verbaasd aan, ze haalde de briefjes uit haar tas. Eerst gaven we Zayn zijn briefje, we gingen samen naar hem en gaven het, hij opende het briefje en een glimlach verscheen op zijn gezicht. “Thanks girls, I never will,” zei hij en gaf ons toen beiden een knuffel. Daarna gingen we naar Liam, toen hij het briefje had gelezen riep hij : “Toy story,” en hij keek ons blij aan. We gingen verder met Harry en ook hij bedankte ons voor het briefje. Toen gingen we beiden ons eigen weg, ik ging naar Louis en Katerine naar Niall. De jongens keken ons even verbaasd aan maar zeiden er niets over. Ik gaf het briefje aan Louis en wachtte gespannen af. Terwijl hij het opende keek ik even achter me en zag net hoe Katerine haar horan hug kreeg . Ik draaide me weer om naar Louis en zag dat hij het las, toen hij klaar was trok hij me in een knuffel en fluisterde “i will” in mijn oor. Ik voelde zijn warme adem in mijn nek en ik wou eeuwig zou blijven staan. Maar nadat hij dat gezegd had,trok hij zich weer weg. We bleven nog een halfuurtje en vroegen of ze onze dingen wilden signeren. Ze knikten en ik gaf hun mijn cd,single van WMYB,dvd,boeken en poster. Ze lachten even toen ze zagen dat ik zoveel had meegebracht maar zetten toen toch overal hun handtekening op. Katerine had ook de cd en single van WMYB mee, een topje van hun en de DVD. Toen ze ook van haar alles hadden gesigneerd vertelden ze ons dat het tijd was om afscheid te nemen, want binnen een kwartier zou het concert beginnen. Ik gaf hen allen een knuffel en bij Louis kreeg ik ook nog een kusje op m’n wang, een bom van vlindertjes ontplofte in mijn buik en ik wou dat het nooit zou stoppen. Maar na een aantal seconden had hij zijn lippen alweer van mijn wang verwijderd en moesten Katerine en ik gaan. Bij de deur draaiden we ons nog even om en zwaaiden, ze zwaaiden vrolijk terug, en we liepen de gang uit, op weg naar de concertzaal.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen