Hallo allemaal!

Ik heb geen idee hoeveel van de mensen die dit verhaal ooit hebben gelezen of er een abbo op hebben (gehad) nog actief zijn op Quizlet, maar zoals jullie vast al hebben gemerkt ben ik dat zelf al heel lang niet meer.
Deze vakantie zijn de schrijfkriebels echter weer teruggekomen, en ik beloof jullie dat ik binnenkort dit verhaal weer zal gaan updaten. Het spijt me dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar ik hoop dat jullie me niet gaan vermoorden met bijlen ofzo.

In de tussentijd ga ik een verhaal online zetten wat ik voor de zomervakantie al heb geschreven: Frank The Postman. Ik weet dat de titel verschrikkelijk is omdat mijn titels altijd falen, maar het is een Frerard oneshot (dat heel heel heel heel heel erg misschien nog ooit een keer een deel 2 krijgt, ik heb een deal gesloten met mijn zusje en een vriendin dat als 8 mensen zeggen dat ik verder moet schrijven er een deel twee komt maar ik denk niet dat ik veel lezers ga krijgen) dat misschien de moeite waard is. Het is wel in het Engels.

Ook heb ik een aantal andere ideeën voor MCR fanfics, die ik ook verder uit wil werken en misschien ook online wil gaan zetten.

Nogmaals, sorry voor mijn lange afwezigheid. Ik kan niet beloven dat ik vanaf nu superactief ga zijn, maar ik ga dit verhaal in ieder geval verder schrijven en ik hoop dat jullie het nog verder willen lezen.

Bedankt voor het lezen en tot snel!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen