Foto bij Hoofdstuk 5

Ashley’s POV
Sinds die avond dat de jongens ons hadden uitgenodigd hebben we vaker afgesproken. Dan gingen we naar de film of hielden we gewoon een film avond bij ons thuis. Ik ging veel met Harry om terwijl Alyssa veel met de rest van de jongens omging. Danielle kwam ook wel eens langs, en dan gingen Alyssa, Danielle en ik ook wel eens iets samen doen. Vandaag zouden Harry, Louis en Niall bij ons langs komen. Liam en Zayn waren iets anders van plan. Ze zouden voor Niall Nandos gaan halen, en heel hun huis/eet kamer omtoveren in Nandos. Omdat Niall altijd klaagde dat hij Nandos zo erg miste.Ash! de jongens zijn er! Oke ik kom er aan. Heey Alyssa, alles goed? Zijn we niet te vroeg? Hoorde ik louis al vragen. Nee natuurlijk niet hoor. Heey harry alles goed? Vroeg ik toen maar. Natuurllijk en met jou? Ook hoor. Harry en ik hebben nog wat zitten praten buiten in onze tuin. Opeens vreogHarry iets raars aan mij. Hoeveel vriendjes heb je eigenlijk al gehad? Om maar beleefd te zijn gaf ik antwoord. Nou ongeveer 4, het lijkt veel maar de 1e twee waren van die kleuter liefdes en de 3e in groep 8 en de 4e in de 3e klas. Oow wow dat zijn er veel. En heb je nu iemand op het oog dan? Nou ja eigenlijk wel. Nou wie dan? Denk je nou echt dat ik dat ga vertellen? Nou misschien wel. Nou misschien niet. Waarom zou ik aan jou vertellen dat ik op jou verliefd ben? Oohh shit, heb ik dat nou hardop gezegd? Ik moet voortaan eerst denken voordat ik iets zeg. Ik merkte dat ik rood werd en rende daarna heel snel weg. Vaag hoorde ik Harry mijn naam wel na roepen, maar negeerde hem en rende rechtstreeks naar mijn kamer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen