Foto bij Chapter nine

Rose Lyn Anderson , pov.



Chaz had z'n vriend Ryan meegenomen, waar ik geen probleem mee had. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, right?! We waren naar het strand gegaan waar het al redelijk druk was. Ik legde m'n handdoek in t zand en trok m'n jurkje uit. Ik zag de jongens naar me staren en hun mond stond open. "Hey, kijk ergens anders een! En doe Jullie monden dicht, straks gaan jullie nog kwijlen!" Meteen draaiden ze hun gezicht weg en ik zag dat Chaz moest blozen. "Awh.." Voordat ik het doorhad had ik het al gezegd en  sloeg snel m'n hand voor mijn mond. Ryan schudde zijn hoofd en lachte wat. Snel ging ik op m'n handdoek liggen en zette mijn zonnebril op. Toen ik al een half uur lag te zonnen besefte ik dat ik me nog niet had ingesmeerd dus ging dat maar doen. "Hey guys wie wil m'n rug even insmeren?" vroeg ik. Beide sprongen ze op. "Ik natuurlijk! Ik ken je het langst" riep Chaz. "Hey en ik dan! Ik wil een eerlijke kans!" riep Ryan met een pruillip. "Oh, ik weet iets! Jullie doen een wedstrijd wie het eerst bij de zee is en kopje onder is mag mijn rug insmeren" "Oke deal" "3-2-1-GO!" Met een vaartje renden ze allebei richting de zee. Je zag duidelijk dat Ryan wat sneller was en die ging uiteindelijk al kopje onder. Rennend kwam hij de zee uit en stak z'n tong uit naar Chaz die heel zielig keek. "Awh Chazziee je krijgt nog wel een troostprijs hoor!" en gaf hem een knipoog. Chaz kreeg een grote grijns op zijn gezicht. Ik had geen flauw idee waar hij aan dacht maar goed. Ik ging weer op mijn handdoek liggen en Ryan ging op m'n kont zitten op me in te smeren. Na een tijdje stopte hij, maar dat wou ik helemaal niet. "Hey niet stoppen!" riep ik verbaasd. "Maar ik ben al lang klaar." "Ja, maar het was zo fijn," mompelde ik. "Ik wil je wel masseren" zei Chaz opeens met een glimlach. Een grijns sierde mijn gezicht. 

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen