Niall Horan
Niall Horan:
Ik liep naar de auto en keek nog 1 keer om. Ik zou Lotte voor een hele lange tijd niet meer zien. Ik voelde een traan achter mijn oog prikkelen. Ik kon de traan niet tegen houden, ik begon te huilen. 'Hoe kan ik verder leven als zij in Nederland is.' Zei ik tegen mezelf. Ik kwam aan bij het huis. 'Hey jongens, alles goed?' 'Hey Nialler, ja super goed! Waar was je?' Zei Liam als eerst. 'Uhm Liam kan ik je even onder vier ogen spreken?' 'Ja hoor!' We liepen naar boven, toen we in mijn slaapkamer zaten begin ik te alweer te huilen. 'Wat is er Niall?' Vroeg Liam heel lief. 'Lotte is mijn vriendin! Ze heeft de bonsbons opengemaakt met het briefje die ik geschreven had!' 'NIALL heb jij een vriendinnetje? Maar wat is daar zo erg aan?' 'Dat is het niet, ze gaat morgen weer terug naar Nederland! En ja ik Niall heb een vriendinnetje!' Ik begon nog harder te huilen! Liam sloeg een arm om me heen en probeerde me te troosten. Toen ik rustiger werd gingen we verder praten. Na een tijdje liepen we naar beneden. Mijn ogen rood, dik, je kon gewoon merken dat ik gehuild heb. De boys keken me met een vragend blik aan. Louis klopte op de bank. 'Kom naast me zitten en vertel Boobear eens alles!' Ik liep naar Louis toe en plofde op de bank neer. Ik keek Liam nog een keer aan die een knipoog gaf. 'Ik heb een vriendinnetje!' Ik keek de jongens een voor een aan. 'Maar wat is daar zo erg aan?' Vroeg Harry vragend maar ook schokkend. Tja ze zijn niet gewend dat ik een vriendin heb. 'Ze komt uit Nederland, ze is hier op vakantie en gaat morgen weer terug.' Ik begon weer te huilen. Eerst voelde ik twee armen om me heen. Ik keek omhoog en zag dat Louis me een knuffel gaf. Toen keek ik naar links en zag dat de rest ook een knuffel kwam geven. 'Bedankt jongens!' 'Je bent altijd welkom Nialler!' Zeiden ze in koor. 'Filmpje kijken?' Vroeg Zayn. 'Ja, welke?' Ik liep naar een doos met allemaal films. 'Doe maar een lach-film.' Ik pakte de leukste en stopte de dvd in de dvd-speler.
Na 2 uur was de film afgelopen. Ik pakte mijn telefoon en ging naar Twitter. Wat zal ik mijn fans eens vertellen? Het is trouwens al kwart over 2, ik ga maar naar bed. Ik keek naar het plafond toen Liam binnen kwam lopen. 'Niall slaap je al?' 'Nee.' Ik en Liam lagen samen op één kamer. 'Zullen we nog een film kijken?' 'Ik vind het goed!' Liam liep naar beneden om een film te pakken. Na een paar seconde kwam hij alweer naar boven. Hij zal vast Toy Story hebben gepakt. Ja Toy Story. Liam kwam binnen lopen met Toy Story 3. Hij zette de film aan. 'Liam?'
'Ja Niall.' 'Bedankt.' 'Je bent mijn beste vriend. Als jij je vervelend voelt help ik je.' 'Dankje, maar nu gaan we film kijken!' Liam maakte een klein vreugdedansje omdat hij de film graag wou zien! Na een half uurtje gekeken te hebben werden mijn ogen zwaar, langzaam vielen mijn ogen dicht.
Reageer (1)
So cute! Xx
1 decennium geleden