Foto bij If you believe - 3

Na de 2 niet zo erge lesuren moet ik toegeven, gaat het geluid van de bel door de gangen. Ik sta direct op en loop naar buiten. Deze keer ben ik de late, want Nel staat al aan de schoolpoort te wachten. Ik sluip tot achter haar rug en roep: "Boe!". Maar het werkt niet. Ze draait haar rustig om. "Waar bleef je nu suffie! Je bent echt een trage hé!", zegt ze al lachend. Ik stel voor om naar haar huis te gaan om alles te bespreken. Ze stemt toe en ik begin in een slakkentempo te stappen. Nel duwt me en komt naast me stappen. "Dit is wel belangrijk hé, dus stap sneller Boertje." Ik ben al blij dat ze het tweede deel van de naam niet zegt en stap snel verder. Onderweg stuur ik nog snel een sms naar mijn mama om te laten weten dat ik later naar huis kom. Natuurlijk vraagt ze weer of ik huiswerk heb. Ik lieg een beetje en zeg dat ik juist een taak heb dat maar 5 minuutjes duurt. Niet veel later krijg ik een berichtje dat het oke is.
Wanneer we bij Nel thuiskomen, lopen we meteen naar de zetel en nemen we de joepie erbij. De wedstrijd gaat als volgt: we moeten op de site van de joepie een vraag over one direction beantwoorden en een schiftingsvraag invullen. Ik duw direct de joepie aan de kant en vraag naar een computer. Nel staat vliegensvlug op en pakt haar laptop. Ze surft snel naar de site van de joepie. Ze logt in en zoekt naar de vraag van de meet en greet. Na ongeveer 1 minuut, vindt ze het. Daar staat de vraag: Wanneer werd one direction gevormd? Nel en ik weten het antwoord natuurlijk. Ze vult het lege kadertje onder de vraag in met '23 juli 2010 om 20:22u'. Daarna moeten we de schiftingsvraag invullen: Hoeveel goede antwoorden zullen we ontvangen? We vullen zomaar een getal in. Ze drukt snel op het knopje verzenden. Dat doen we een paar keer, maar telkens met een ander account. Wanneer we klaar zijn, schrijf ik mijn huiswerk over van Nel en vertrek naar huis. Nu kunnen we alleen maar hopen...

Weer een nieuw stukje :) Ik wist geen foto voor bovenaan te plaatsen dus heb ik een leuke foto van gisteravond gezocht. Ik vind het wel heel spijtig dat Harry zijn solo is weggelaten. En het was zo snel voorbij :( De jongens hebben het echt geweldig gedaan! Ik ben zo trots op hen! Lekker veel gezever, sorry daarvoor :D
En dank je als je mijn verhaal leest, het is altijd leuk om reacties te lezen ;) xxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    nieuwe abo!
    alleen een klein foutje: er staat 23 juli 2120, en het is 2010, wss een typfout (: x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen