Chapter one
Enjoy reading!
De felle zon schijnt in mijn ogen. Hij zou al een half uur geleden hier zijn volgens Jake. Ik kijk nog eens rond, maar er zijn te veel mensen om hem te vinden. "Hello?" Hoor ik ineens schuin voor me. Met mijn hoofd draai ik naar waar het geluid vandaan kwam. Dan zie ik Zayn staan achter de balie staan. Daar is ie! Ik verschiet er zelfs een beetje van. Ik hoop maar dat hij dat niet gezien heeft. "Oh, hello." Zeg ik een beetje vaag. Hij glimlacht naar me. "Can I have three beers, please?" Zegt hij. Ik loop naar de koelkast en pak er drie flesjes bier uit. "Three beers for you." Herhaal ik met een knipoog. Hij lacht en tikt met zijn sleutel op de bar. "Are you new here?" Vraagt hij dan. Ik zet de flesjes bier op de bar. "Yes, since yesterday." Knik ik en pak een bieropener. "Aha. Nice job?" Met zijn mooie donkere kijkt hij me aan. "Well, yeah. For so far." Antwoord ik. Met de opener haal ik de dopjes eraf. Hij knikt. "Do you work tomorrow?" Hij pakt de flesjes bier die ik op de bar had gezet naar zich toe. "Yes, through Friday." Knik ik. "Want a serving tray?" Hij schudt zijn hoofd. "It's fine like this." Glimlacht hij. Hij pakt de drie flesjes bij elkaar. "See you tomorrow then. Probably!" Zegt hij met zijn sleutel in zijn mond en draait zich om. "Yeah, see you!" Roep ik. Ik kijk waar hij heen gaat en als ik zeker weet dat hij me niet meer kan zien, doe ik de deur van de strandbar open en ga ik naar buiten. Aan een tafeltje zit Elly, het echte barmeisje. "I'm done." Zeg ik tegen haar. Ze staat op. "Okay!" Zeg ze en loopt naar de strandbar. Ik pak mijn fiets. "Success!" Roep ik haar achterna. "Thanks!" Ik rij weg, de hoek om. Hopen dat ik Zayn niet per ongeluk tegenkom. Ik zet mijn fiets neer bij een somber grijs gebouw waar ik naar binnen ga. Van binnen ziet het er allemaal veel moderner uit dan van buiten. Ik ren de trappen op en klop aan een deur met een goud naambordje waar Jake Smith opstaat. Ja, dat is die beroemde blogger. "Come in!" Hoor ik achter de deur. Ik doe de deur open. "Hi!" Begroet ik hem. Jake gooit een pen en een wit blaadje aan de zijkant. "Hi, Liz!" Zegt hij vrolijk. Het is net alsof hij gewoon een vriend van me is. Ik neem plaats op een stoel voor zijn bureau. "He comes tomorrow again." Zeg ik dan. "Hm.. Okay. Then you have to go to the bar again." Mompelt hij. Ik knik. "He probably comes when he's out of the studio. And that's at 4.30pm. Try to be friends with him." Zegt hij. Ik speel met mijn fiets sleuteltje en knik. Dat gaat moeilijk worden, dat weet ik nu al. "Okay." Zeg ik toch maar. Hij pakt de pen weer en een nieuw blaadje en schrijft er wat op. "So you're done for today. See you tomorrow again, 4.15pm, here." Hij zet een punt op het blaadje en gooit zijn pen neer. "Yes, see you tomorrow." Zeg ik en sta op van mijn stoel. "Yup, bye!" Roept Jake. Ik doe de deur achter me dicht en loopt de trap weer af.
Reageer (1)
leuk (: snel verder
1 decennium geledentrouwens, als je niet goed in engels bent, is het beter dat je geen engels gebruikt xx