Foto bij 7.

‘Hallo?’ Tom nam slaperig zijn gsm op. Het was al laat in de namiddag maar ondanks dat was hij nog maar net wakker. ‘Brüder!’ Bill zijn overenthousiaste stem klonk door Tom zijn gsm heen en hij grijnsde half. ‘Vertel eens, wat is er daar allemaal te beleven in L.A.?’ Tom miste L.A. wel, het was een speciale stad. ‘Goh, hetzelfde zoals altijd. Gustav en Georg zijn hier omdat David een bespreking wilt houden over een nieuw album.’ Tom knikte, David en hij hadden afgesproken dat hij dagelijks op de hoogte gehouden zou worden en dat er af en toe een vergadering via de webcam zou zijn. ‘En, zijn er al nieuwe details bekend?’ Tom ging recht zitten in zijn bed terwijl Bill honderduit vertelde over het feit dat ze al volop nieuwe datums aan het vastleggen zijn. Tom gaapte en luisterde maar half, vanavond zou hij voorgesteld worden aan de Gossip Girl-crew als Ryan zijn vervanger. Goed, Tom wist zelf ook wel dat hij een heel ander type dan Ryan was. Normaal zouden het personage van Liv en die van Ryan elkaar leren kennen in een exclusieve dure club en daarna een geheime relatie hebben, Ryan zou de zoon van een multimiljonair spelen maar vanwege Tom zijn uiterlijk hadden ze dat veranderd in een jongen die verzeild was geraakt in de drugswereld. ‘Tom?!’ ‘Ja?’ Tom deed snel alsof hij luisterde maar Bill had wel door dat hij aan het wegdromen was. ‘Die acteerlessen hebben echt gene nut gehad hé.’ Bill grinnikte even en dacht terug aan die ene keer dat hij met Tom meegegaan was. Het was echt hilarisch geweest om Tom zo bezig te zien. Eerst en vooral had Tom een hekel gehad aan die vent die de actreerlessen gaf. Maar hij wou om de een of andere reden perse de rol van Ryan overnemen dus moest hij wel. Wat Bill niets wist, is dat Tom verplicht werd door David. Ze hadden Bill wijsgemaakt dat Tom zijn vrije tijd wou gebruiken om zijn horizon te verbreden terwijl het hem en David eigenlijk alleen maar om Liv ging. ‘Jaja, we kunnen niet allemaal zo’n natuurtalent zijn als jouw hé.’ Tom plaagde Bill een beetje en nam toen afscheid waarna hij zijn gsm op zijn nachtkastje legde. Hoewel hij het niet toegeven wou, was hij best wel zenuwachtig over vanavond. Dat Ryan zijn been gebroken had kwam goed uit voor David zijn plan maar de rest moest Tom wel zelf waarmaken. Het zou hem lukken, het moest gewoon. Eerst was hij vanplan haar te versieren tijdens een afterparty maar zijn deelname aan Gossip Girl veranderde alles.
Hou zou Liv reageren als ze te weten kwam dat ze met Tom 4 bedscènes moest doen? Tom kreeg maar geen hoogte op haar, de ene keer was ze zo lief als een engeltje en 2 minuten later kon ze zo arrogant als wat zijn. ‘Vanavond ga ik haar leren kennen.’ mompelde Tom onder de douche tegen zichzelf.

Reageer (5)

  • Inviolable

    Hmm ik denk niet dat ze er heel blij mee zal zijn..

    Ga je snel verder?
    xx

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    New fan! & abo + kudos!!
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Inspires

    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • Eyka

    Mhihi, Tom gaat afzien, ik voel het 8D. Hij en acteren.. en die bedscenes.. *beeld zich al iets in*
    x.

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Leuk deeltje!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen