Proloog
Ik moet zeggen, ik voel me altijd net als Totally Spies als ik een geheime opdracht heb. Dat ze dan achter dat antwoord moet komen om de wereld te redden, enzo. Nou ja.. Nu moet ik antwoord hebben voor de razend populaire blog, en niet om de wereld te redden, maar het lijkt erop. Een beetje. Hoe dan ook, ik ben Lize Lorentz en ik zit dus in de undercover dienst. Dan moet ik achter beroemdheden aan om een antwoord te hebben op een roddel bijvoorbeeld. Leuk werk is het zeker. Zo heb ik al een keer Jessie J ontmoet, en Adele. Meestal moet ik me voordoen als bijvoorbeeld een bediende bij een restaurant, of een kassière. Toch zit ik nog wel gewoon op school. Ik ben tenslotte 17, en dit is ook mijn examenjaar op de middelbare school. Daarna ga ik waarschijnlijk op de acteerschool. Je moet natuurlijk voor die undercover dingen ook kunnen acteren. Verder vind ik zingen heel leuk, alleen wil ik daar niet echt verder voor studeren ofzo. Ik denk dat ik gewoon voor het acteren kies, ook al zeggen mensen dat ik best kan zingen, acteren vind ik net iets leuker. Maar gedachten kunnen nog veranderen natuurlijk.
Reageer (2)
Dankje!
1 decennium geledenleuke story (:
1 decennium geledennieuwe abo x