Foto bij 1. Mysterieus op het eerste gezicht.

Ik wou dat ik nooit was mee geweest naar de buurtbbq van Caty.

Lucy , Lucy , Kom nou ! Hoorde ik Emma roepen.
Snel rende ik naar buiten en stapte in haar BMW X6.
Dat werd tijd , zei ze. ' Sorry hoor mevrouw , zei ik geïrriteerd.
Emma wilde perse naar de buurtbbq van haar zus , Caty , en het ergste was dat ik mee moest.
Na 10 minuten rijden stapten we uit. Emma , Lucy ! hoorde ik Caty roepen. Maar daar keek ik niet naar want ik zag hem , hij keek me aan en ik keek terug en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Hij lachte terug.
Ik liep met Emma en Caty mee en we gingen rondom een tafeltje zitten.
Hee , luc , wil je drinken voor ons halen , please ? vroeg Emma.
Ja hoor, zei ik. Ik kon wel wat afleiding gebruiken.
Ik liep naar de tafel waar de drankjes stonden en pakte 2 glazen cola en 1 glas wijn.
Toen ik me omdraaide stond hij daar. Hij was zo dichtbij. Ik kwam erachter wie hij was. Hij was van die ene band , one nog iets , ONE DIRECTION , schoot me te binnen.
Hij was best knap , zijn mooie lach , witte tanden , zijn bruin haar met een stukje blond en zijn lichaam.
' Hee , zei hij. ' Eehh , eeeh , hooi ' , zei ik en natuurlijk zei ik weer ; eeehh ' dat zeg ik altijd als ik nerveus ben.
Ik ben Zayn maar dat weet je vast wel , zei hij zachtjes.
Eigendunk, dacht ik. 'Jaa, ik ben Emma, zei ik.
Hij keek me aan en liep weg. Dat was raar dacht ik.
ik liep terug naar Emma en Caty , die gelukkig niks hadden gezien en gaf hun de drankjes.
Telkens als ik opstond en drinken ging halen stond hij daar.
Hij bleef me aankijken waardoor ik zelfs een beetje bang werd.
Om 9 uur hield ik het niet meer , ik liep naar hem toe en zei ; Is er misschien iets ? ' Eeh , nee hoor , helemaal niets , zei hij , en hij liep weer weg.
Ik liep naar Emma en vroeg of ze me naar huis wou brengen. ' Eeeh jaa hoor, zei ze.
We stapten in de auto en hij bleef me aankijken tot we de straat waren uitgereden.
Wat was dat ? Vroeg Emma in de auto. ' Wat ? vroeg ik.
Die ene jongen , die zayn van one direction , zei ze.
Ooh , dat was niks , gewoon beetje gepraat , zei ik.
Okee , zei ze.
Ik dacht aan Zayn , hij had iets , iets mysterieus.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen