ben vergeten te zeggen dat er deze keer ook mensen bij waren van andere team's sorry

Mark's pov
jullie zijn op weg naar de berg. als jullie aankomen zien jullie 2 mannen staan. 'gegroet' zegt de linker 'wij weten waarom jullie hier zijn' zegt de ander 'dat zijn de mannen die Sue de armbanden gaf' zegt tori. 'de hemel is naar boven, als je naar de hel wilt die is naar beneden' zeggen ze tegelijk 'dat is nog al logisch' zegt Scotty. 'voor het meisje met de blauwe haren naar de hemel, voor het andere meisje naar de hel' zegt hij. 'we splitsen op en gaan allebei naar een andere kant' zeg je en de rest knikt. 'oke Edgar, Xavier, Kevin, Tori, Paolo, Nathan, Scotty, Jack, Shawn en Thor gaan met jou mee mark' zegt Jude. je kijkt hem aan en knikt. 'jij moet nu naar Cellia' zegt Xavier. hij knikt en jullie splitsen op. het lijkt eeuwig te duren of jullie komen bij de top aan. je kijkt rond je ziet een voetbal veld en een of andere tempel. 'jongens hier zo' hoor je roepen. jullie kijken om en zien Seu staan. jullie rennen er heen maar worden door die engel van eerder en nog een meisjes engel. 'en waar denken jullie heen te gaan' zegt het meisje. 'inderdaad Guel waar denken jullie heen te gaan' zegt Cress. 'onze vriendin redden wat denk je anders' zegt Nathan 'wat een agressie' zeg je tegen hem die had je echt niet verwacht zeker niet uit zijn mond. je draait je weer tot Cress 'dat staan wij niet toe' zegt hij. 'hallo het gaat hier wel om mij hoor' roept Sue. 'mond dicht' zegt Guel 'doe respectvol tegenover de bruid van de demon koning' zegt Cress 'DE WAT VAN DE WAT' roepen jullie tegelijk. 'alsof jullie doof zijn' zegt hij en je kijkt hem boos aan. 'jullie kunnen haar alleen redden als jullie van ons winnen' zegt Guel 'en bedankt alsof ik een prijs ben' roept Sue beledigd. 'we nemen de uitdaging aan' zeg je 'mooi laten we beginnen' zegt hij en jullie lopen naar het veld.

Reageer (3)

  • DeNaamIsGideon

    hebben ze niet allebei blauw haar?

    7 jaar geleden
  • Elevens_Eggos

    Snel Verder

    je schrijft echt goed(H)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen