Kheb niet echt inspiratie maar omdat ik donderdag op vakantie ga probeer ik elke dag wat te schrijven.
Lang leve de IPod!

Na het eten liet Jason mij mijn kamer zien. Misschien val ik nu in herhaling maar hij is echt super groot en mooi. Ik haal de weinige spullen die ik bij me heb uit mijn tas en vraag aan Jason of ik de kleren kan wassen. Hij knikt en gaat me voor naar de waskamer. Ik stop mijn kleren in de wasmachine en loop naar beneden waar Jason tv zit te kijken. Ik ga naast hem zitten en kijk met hem mee naar een programma waar ik de naam niet van weet. Na een paar minuten staat Jason op. 'Wil je wat drinken?' vraagt hij. 'Cola of zo?' zeg ik. Hij knikt en loopt richting de keuken. Eigenlijk is het best raar gisteren was ik nog thuis, vanacht sliep ik op een bankje in het park en nu zit ik op de bank bij een wildvreemd iemand bij wie ik ga slapen. Ik vraag me af hoe Hanna en Ben, en niet te vergeten Max zouden reageren aks ze het zouden weten. Jason komt binnen met mijn cola. Ik drink het op en nog geen minuut later begin ik te gapen. 'Ik denk dat ik maar ga slapen. Welterusten' zeg ik tegen Jason terwijl ik op sta. 'Ja, welterusten.' zegt Jason. Ik loop naar boven mijn kamer in. Ik pak mijn tandenborstel en loop naar de badkamer die Jason heeft laten zien. Ik poets mijn tanden en trek mijn pyjama aan. Als ik in mijn bed lig val ik meteen in slaap, ik zie wel hoe laat ik wakker word.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen