001/ Sean Mitchell Vance
Name: Sean Mitchell Vance
Sex: Male
Brother: Travis Drew Vance
Status: Single, But already found his true love.
Date of birth: March 1995 (age 17)
Residence: USA, California
“Yo Niggaaaaaaa” Ik werd wakker door het gegil van mijn kleine broertje. Hij kwam nog maar net bij de klink maar toch kreeg hij al zonder moeite de deur open. Hij klom op mijn bed en begon te springen. “Chill bro!” Riep ik toen ik hem pakte en hem een kus op zijn voorhoofd gaf. “Hij gaf me een knuffel en kroop terug van bed af. Hij trok mijn gordijnen open. Ik kneep meteen mijn ogen dicht door het felle licht dat naar binnen kwam. “Wake up!” Riep hij. Ik kroop uit mijn bed en nam hem op. “Did you put your clothes on by yourself?” Hij knikte blij. “Nice little one” Knipoogde ik naar hem. “I’m hungry” Zei hij triest. “Okay, i’ll make you something.” Ik zette hem neer en hij liep meteen naar de deur.
Ik liep naar de kast en nam wat kleren. Ik liep naar de badkamer en nam een handdoek. Ik sprong snel in de douche en waste mijn lichaam. Toen ik klaar was droogde ik me helemaal af en deed ik mijn kleren aan. Ik gooide wat water door mijn gezicht en zag er al meteen wat wakkerder uit. Ik pakte mijn tandenborstel en tanpasta en poetste mijn tanden. Na 3 min spugde ik het uit en spoelde mijn mond met water. Ik haaste me naar de keuken. Daar zag ik mijn kleine broertje al aan tafel zitten te wachten. “Food, Food,..” bleef hij roepen. Ik pakte een kommetje uit de kast en een pak melk. Ik deed wat cornflakes in het kommetje en wat melk. Ik zette het kommetje voor hem neer. “Bro?” zei hij vragend. “Yes?.. Owh the spoon” Ik snelde naar de kast en nam een lepel.
Zelf nam ik ook wat cornflakes en begon te eten. Niet veel later ging de bel. Ik liep naar de deur en opende die. “Hii sean!” “Travis! Emily is here.” Ik hoorde mijn broertje naar de deur rennen. Hij sprong in emily zijn armen. Emily liep met hem naar binnen en zette hem terug in zijn stoel. Emily was onze kinderoppas. Mijn broertje zijn school begon veel later en ik kon hem dan niet brengen.
Ik liep naar mijn broertje en gaf hem een kus “ i have to go, see you later my little swag boy!” Hij huilde zoals elke morgen. Hij haate het als ik weg ging. “I’ll see you tonight little one” zei ik gerust stellend. Hij werd een klein beetje rustiger maar dat duurde niet lang. Toen ik mijn jas en boekentas nam en naar de deur liep begon hij al te roepen. Ik draaide me om en zwaaide. “I love you!” riep hij me nog na. “I love you too, bro! Bye Emily” –“bye sean have a nice day!” Ik liep naar buiten en wandelde naar Sophias huis.
Reageer (5)
Snel verder!
1 decennium geledenSnel verder! <3
1 decennium geledenAww! Snell verder! Mwah xxx
1 decennium geledenSnel verder!!
1 decennium geleden<3333333333333333333333
Omg ,
1 decennium geledensnel verder!
loveyouu
& miss youuu ):
<333333333333333