Foto bij Dorst

Hoofdstuk 12 ^_^
Enjoy =D

Linda p.o.v

Het eerste lesuur op maandag kwamen we de klas binnenlopen. 'Konnichiwa Tsukiyomi-sensei!' We gingen op onze plaatsen zitten. Ik was aan het denken aan de twee leerlingen die er vandaag bij zouden komen. Toen ze binnen kwamen sloeg mijn hart een slag over. Emmett en Jasper kwamen het lokaal inlopen. Emmett grijnsde breed naar me, en ik lachte terug. 'Heren, het lijkt me handig als jullie bij mensen gaan zitten die goed zijn in dit vak. Om erin te komen.' Emmett en Jasper keken een beetje raar voor hun doen. 'Linda, Desiree, vinden jullie het goed als ik deze twee jongens bij jullie neerzet?' Het eerste wat ik dacht was: ''fijn! Daar gaat mijn concentratie.'' We knikten en keken naar de jongens. Jasper stond een beetje moeilijk te kijken, zoals gewoonlijk, en Emmett had een gemene lach op zijn gezicht. 'Dat gaat nog wat worden.' zei Dees tegen me. We schoven een tafel tegen de onze aan terwijl de jongens naar ons toe liepen. Ik ging tegenover Dees zitten, in de hoop dat Emmett naast mij kwam zitten. Dees knipoogde toen ze zag dat Jasper mij voorbij liep. Mijn hart begon sneller te kloppen toen Emmett naast me kwam zitten en me een klap op m'n schouder gaf. 'Heey meid! Alles goed?' Ik knikte en keek naar wat Dees aan het doen was. 'Hey Jasper.' Hij knikte naar d'r en ging zitten. Het leek alsof hij weer veel moeite had bij andere mensen in de buurt te zijn. Wat was er toch aan de hand met die jongen? Iets was er niet normaal aan deze mensen. Ik dacht eventjes te zien dat Edward achterom keek, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn geweest. Deze les gingen we een anime kijken, Shugo Chara, we zouden ongeveer twee maanden Anime en Manga als onderwerp krijgen. Toen de les bijna was afgelopen sprak de leraar: 'Vanaf volgende week, gaan we beginnen aan het onderwerp: Yaoi. Ik wil graag dat jullie van alles leren over dit onderwerp. Mannen... Bereid je erop voor, zodat je volgende week niet schrikt van wat Yaoi is.' Dees en ik stootten een vreugdekreetje uit en begonnen te lachen. 'Yaoi!' zei ze blij. 'Uhu!' was mijn snuggere antwoord. 'Awesome!' De jongens zaten ons een beetje raar aan te kijken. 'Erm... Lin, what the hell is Yaoi?' Vroeg Emmett aan me. 'Wil je dat ik het je laat zien?' vroeg ik. Hij keek me aan met een sexy blik en zei: 'Als jij dat graag wilt, tuurlijk!' Dees begon te lachen en sloeg snel d'r hand voor d'r mond. Dit zou nog awesome gaan worden... Ik zou hem dwingen om Yaoi te kijken... Okay, misschien niet dwingen... Maar dan nog. Toen ik hem aankeek, zag ik dat hij ietwat bezorgd naar Jasper keek. Ik draaide mijn hoofd om naar Jasper en zag dat zijn ogen van kleur leken te zijn veranderd. Ze waren zwart. Pikzwart. Ik hield mijn adem in en bleef stil staan. Hij keek hongerig naar Desiree, alsof hij haar elk moment zou kunnen opeten. Dit maakte me best bang. Toen ik naar Emmett's ogen keek, waren deze ook zwart, wat me eerder nog niet was opgevallen. Maar hij keek niet hongerig. Eerder... verwilderd is het beste woord denk ik. Toen hij merkte dat ik keek deed hij snel zijn ogen dicht. 'Jasper, kom, we gaan.' Ik legde m'n hand op zijn arm. 'Alles goed?' Snel haalde ik mijn hand weer weg. Emmett was ijskoud! 'Je bent hartstikke koud man! Wat is er?' Hij schudde verwoed met zijn hoofd, alsof hij het zelf ook niet wist. 'Dat vertel ik misschien nog wel eens. We moeten nu echt gaan, sorry. Jasper!' Hij trok aan Jaspers arm en sleurde hem mee naar buiten terwijl ik Dees aankeek. Zij keek de jongens verbaasd achterna. 'Dude, zag je hun ogen?' Dees knikte. 'Ze waren zwart.' Dan lag het dus niet aan mij, en had ik het wel goed gezien. Deze familie werd steeds vreemder. De rest van de lessen die dag gingen in een waas voorbij. Ik kon alleen Emmett's ogen voor me zien. Ze beangstigden me. Toen ik in de pauze de kantine rond keek, vond ik de Cullens op dezelfde plek als normaal. Maar Emmett en Jasper ontbraken. Ik zag Dees ook kijken. Edward keek doordringend onze kant op. Ook dat beangstigde me een beetje. De blik in zijn ogen klopte niet. Er was iets mis, maar wat?

Reageer (2)

  • Fabienaa

    prachtig geschreven
    snel verder??

    1 decennium geleden
  • BlackDragon1

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen