Foto bij 09 | Shirley

27 December
Ik werd wakker van geklop op de deur. Ik deed mijn ogen open en zag Louis' ogen me aankijken. ''Goodmorning beauty.'' Ik gaf hem een kus. Het geklop werd steeds harder. ''Jaa?'' ''Kan ik binnenkomen?'' Het was Jade haar stem, ze was al vroeg thuisgekomen dan. ''Ja hoor!'' Ze liep de kamer binnen lopen met een dienblad in haar handen, ze schrok toen ze alle kleding zag liggen die we gister over heel mijn kamer verspreid hadden. En Louis en ik lagen naakt onder de dekens. Ze zette het dienblad snel op het bed en liep de kamer uit. ''OH MY GOD.'' Hoorde we haar nog schreeuwen. ''Dankjewel allerliefste zus!'' Louis en ik moesten lachen en begonnen aan het ontbijt. ''Ik denk hé...'' Begon Louis, en ik maakte zijn zin af. ''Dat zij denkt dat wij het gedaan hebben?'' Hij knikte en mompelde ja. Ik sprak haar er nog wel over. Ik vroeg aan Louis hoe laat het is, hij pakte zijn iPhone en liet de tijd zien. 9:47, nog best vroeg. Op de achtergrond zag ik een foto van mij, Lottie, Daisy, Felicite en Phoebe voor de kerstboom. ''Leuke achtergrond!'' Hij knikte. ''Maar je hebt een sms.'' Ik at mijn broodje verder op en keek aandachtig naar Louis. ''Ik ben interessant hé?'' Vroeg hij toen hij het door had. ''Zeker.'' Hij lachte als antwoord. ''Maar schatje.'' Ik maakte een hmm geluidje, aangezien ik nog steeds bezig was met mijn broodje. ''Ik moet blijkbaar mijn moeder helpen vanmiddag op haar werk, maar je kan vanavond blijven eten?'' ''Ohh is goed! Ik vermaak me wel. Hoelaat moet ik naar je komen?'' Hij smste zijn moeder en ik had eindelijk mijn broodje op. ''Je kan om 3 uur al komen! En dan kan ik je weer in mijn armen sluiten. Overleef je de tussentijd?'' Dit is 1 van de miljoen redenen waarom ik van hem hou. ''Ik denk het.'' Hij ging half op me liggen en kuste mijn lippen teder. ''Kom.'' Hij stond op en tilde me mijn bed uit. Ik pakte
een setje kleding en trok het aan. ''Me moeder smste me dat ze onderweg is!'' Ik knikte en Louis trok me in een omhelzing en zo stonden we een tijdje, tot we de bel hoorde gaan. We liepen de trap af en ik zag dat mijn moeder al had open gedaan. ''Hey mam en Jay!'' Ik gaf ze allebei een kus op de wang. ''Zullen we dan gaan Louis?'' Hij knikte en gaf me een knuffel. ''Tot straks lief.'' En hij gaf me een kus.

Met mama zat ik in de auto onderweg naar Louis' huis, hij had me zijn adres gestuurd. Mijn eigen auto had ik nog niet, maar dat wou ik niet ook. Ik hoorde een pling geluid, wat betekende dat ik een sms had.

Lief, ik ben een uur later! Maar de meiden zijn wel thuis en ze zijn vast blij je weer te zien. Maar nu duurt het wel een uur langer voordat ik je weer in mijn armen kan sluiten :( xxx Loubear.

Mijn moeder stopte de auto en ik stapte uit. ''Tot vanavond mam!'' En ik gooide het portier weer dicht. Ik liep naar de voordeur en belde aan, Lottie deed open. ''Hey! Louis had al gebeld dat je eerder zou komen.'' Ik zag Phoebe en Daisy aan komen rennen. ''SHIRLEEEY!'' Ik ging door mijn knieën en sloot ze in mijn armen, daarna begroette ik Felicite. ''Wat zullen we gaan doen?'' Ik zag Felicite bedenkelijk kijken. ''We kunnen koekjes bakken?'' Daisy en Phoebe waren gelijk enthousiast en Lottie en ik zette de spullen klaar. ''Louis is echt gek op je.'' Ik begon te lachen en antwoordde dat ik ook gek op hem was.

De bel ging en Daisy en Phoebe rende naar de voordeur ''LOUIS!'' Ik ruimde met Felicite de laatste spullen op terwijl iedereen Louis begroette. Ik voelde 2 sterke armen om me heen en draaide me om. ''Hey schat.'' En ik voelde gelijk zijn lippen op de mijne. ''Ahw'' Hoorde ik Felicite nog zeggen voordat ze de keuken uitliep. Louis zette me neer op het aanrecht en we gingen weer verder, tot Daisy de keuken binnen kwam rennen. ''Louuis! We hebben koekjes gebakken, proeven?'' Hij liet me weer los en ik ging naast hem staan. ''Ik ruik het Dais! Mag ik er eentje?'' Daisy gaf het hem koekje en Louis fluisterde wat in haar oor, ik kon niet horen wat. ''Wat zei je.'' Hij lachte en zei: ''Niks hoor.'' Zijn moeder kwam net de keuken inlopen met boodschappen. ''Heey Shirley!'' ''Kom, we gaan naar de woonkamer.'' Louis wou me meetrekken maar ik hield hem meehelpen. Ik vroeg aan Jay of ik haar kon helpen met boodschappen uitpakken en koken.

''De pizza was heerlijk Shirley en mam!'' Louis veegde zijn handen schoon en Daisy begon te lachen. ''Nu moet ik weer denken aan wat Louis daarnet fluisterde.'' Nu wou ik het ook weten. ''Wat zei hij dan? Want ik mocht het niet weten van hem.'' Hij keek naar beneden en Daisy begon weer te lachen. ''Nou, hij vond het koekje heel lekker en hij was er van overtuigd dat jij hem had gemaakt, hij kon namelijk proeven dat hij met liefde was gemaakt.'' Jay maakte een Awh geluidje. ''Jullie mogen van tafel hoor, ik ruim wel af.'' Ik bedankte haar en stond op. Louis knuffelde me van achter. ''Ik hou van je.'' ''Ik ook van jou.'' Hij trok me mee naar de bank en ik ging half op hem liggen. Lottie kwam met het idee om te gaan wii-en, na een paar rondjes Mario Kart stopte we. ''Lou, ik denk eigenlijk dat ik naar huis moet.'' Hij trok me tegen zich aan met zijn armen om mijn nek. ''Neeee, kan je hier niet blijven slapen?'' ''Lou... Mag ik lucht?'' Hij verloste zijn greep en keek me aan. ''Maar ja, ik kan het wel vragen, ik bel haar wel even.'' ''We kunnen ook even langs je huis rijden? Want anders heb je toch spullen nodig, aangezien je een meisje bent.'' Ik knikte en samen met Louis liepen we naar zijn auto. Eenmaal thuis aangekomen vroeg ik of ik mocht blijven slapen, en het mocht. Toen ik naar mijn kamer wou lopen om spullen te pakken kwam ik Jade tegen. ''Blijf je bij Louis slapen?'' Ik knikte en liep mijn kamer binnen en pakte wat spullen. ''Maar ehm, probeer er bij hem niet zo'n rommel van te maken hé?'' Zij ze grappig, alleen ik kon er niet om lachen. Ik liep weer naar beneden. ''Klaar?'' Vroeg Louis, en we liepen naar zijn auto. ''Jade begon weer over dat ze dacht dat we het hebben gedaan, ze is nog steeds overtuigd.'' Louis legde zijn hand op mijn bovenbeen. ''Schat, je weet zelf wat we hebben gedaan hé. En wat maakt het uit wat zij denkt over ons? Niet dat ik je zus niet mag hoor.'' Ik knikte en gaf hem snel een kus. ''Je weet dat we de tijd hebben en dat ik altijd op je wil wachten?'' Ik knikte en hij aaide me over mijn hoofd. Eenmaal bij zijn huis aangekomen deed Jay de deur open. ''Ik ben eigenlijk best moe.'' Louis geeuwde en ik gaf hem gelijk, hij zag er moe uit. ''Kom, dan gaan we douchen en daarna slapen ofzo.'' Hij pakte mijn hand en wou me mee naar boven nemen, maar zijn moeder hield ons tegen. ''Jongens, ik hoef geen details, maar doe het veilig oké?'' Ik hoorde Louis zuchtte. ''Mam, je bent niet de 1e die het verteld oké?'' En gelijk had hij. Ik pakte mijn pyjama uit mijn tas en liep naar de badkamer. Louis had zich al uitgekleed en zette de douche alvast aan. Ik begon me snel uit te kleden en ging met Louis onder de douche staan. Hij legde mijn handen op zijn heupen en gaf me een kus op mijn kruin. ''Het lijkt net of ik je al een eeuwigheid ken. Ik geef echt heel veel om je Shirley.'' Hij keek me aan met zijn mooie ogen. ''Ik ook om jou, het voelt zo vertrouwd bij je.'' Na een half uur douchen besloten we om er van onder te gaan. Ik liep alvast naar zijn kamer en ging alvast in zijn bed liggen. ''SUPERMAAAAAN!'' En Louis viel in een klap op me. We lagen allebei in een deuk. ''Ik ben moe.'' Hij geeuwde en ging tegen me aan liggen. ''Ik ook, trusten Lou.'' En ik nestelde me tegen hem aan.

> Sorry dat hij weer zo laat online kwam!
> Ik heb een idee voor verder in het verhaal. Shirley gaat met iemand anders van de band, maar hij bestaat nu nog niet. Maar x Factor komt nog.
> Onze 5 sexy mofo's komen zo op tv bij de OS12! Fangirlen!
> Ik krijg wel meer abo's maar geen reacties. En dat is juist mijn motivatie. ):
> Dit is misschien stom, maar vinden jullie dat ik vooruit ga met schrijven? Want het gaat me steeds makkelijker af en heb er steeds meer plezier in!
> Ik hou van jullie, goodbye. (:

Reageer (4)

  • Euforia

    Zo schattig! Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • 5SOSHoran

    dit is so Schattig... Snel verder :D Xx

    1 decennium geleden
  • lovely1Dx

    snel verder! xo

    1 decennium geleden
  • MyrnaPotter

    ik vind het verhaal wel steeds beter worden
    en ik geef altijd een reactie tenzij ik een paar weken niet op quizlet kan omdat ik te weinig tijd heb of mijn laptop weer kapot is, want dan kan ik de hoofdstukken ook niet lezen
    verder
    <3333333333333333333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen