Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and sixty-one]

En nu is Gill nieuwsgierig en wilt jullie favo liedjes weten (: Youtubeadres mag ook (A)
Demijne die er nogal veel zijn;
You belong with me*Taylor Swift
Lovestory*Taylor Swift
Paparazzi*Lady Gaga
Pokerface*Lady Gaga
Blackout*Milk Inc
Decode*Paramore
Supermassive black hole*Muse
Lalaland*Demi Lovato
Don't trust me*3OH!3

Snel draaiden Ryan en Roy zich om.'De Hoge Koning,'mompelde Ryan verhit wanneer Roy geschrokken 'Peter,'zei.'Hey Peter,'zei Roy snel en zette een onschuldig gezicht op,'Ik was naar je op zoek.Hé,waar was je?''Peter én Selena,'bitste Peter hen toe,'We hebben alles gehoord.'Hij greep Selena's hand en trok haar achter de boom vandaan.'Wat bedoel je?'vroeg Roy maar zijn gezicht vertrok.Peter wees naar Ryan.'O,wàt?!'riep Roy,'Een Andalusiaanse soldaat!'en trok zijn zwaard.'Roy,wees niet zo schijnheilig,'schreeuwde Selena en haar stem schoot een toontje hoger,'We hebben alles gehoord,jij vuile verrader!'Roy wilde er terug op in gaan maar Ryan was haar voor,'En wat kunnen jullie doen?'Peter trok zijn zwaard en legde die op Ryans keel:'Dàt.Jullie verdienen het.'Ryan keek smekend naar Roy en er verschenen druppeltjes zweet op zijn voorhoofd.Selena keek er bang naar.Roy knikte en drukte haar tegen zich aan.Hij drukte zijn zwaard tegen haar keel.Het metaal sneed er een beetje in.'Er zijn keuzes te maken,Peter,'zei hij sluw,'Oftewel laat je nu je zwaard vallen,oftewel gaat je vriendinnetje eraan.'Peter keek bezorgd naar Selena en maakte aanstalten om direcht zijn zwaard te laten vallen.'Neen Peter!'gilde Selena,'Dood hem!'Peter keek haar aan,zijn gezicht lijkbleek.'Neen,'zei hij met vaste stem,'Dat kàn ik niet laten gebeuren.' en hij liet het zwaard vallen. Roy duwde Selena weg en richtte zijn zwaard nu op Peter,Peters zwaard schoof hij weg met zijn voet.'Zozo,'zei Ryan grijnzend en hield zich bezig met Selena,'Een van de dochters van de koning.'Ze wendde haar hoofd af en keek naar Peter.'Jake heeft al veel over je verteld,weet je.Hem zoeken zodat je vader er niet zou achterkomen dat je had afgesproken met dse Hoge Koning.'Peter trok een gepijnigd gezicht.'Peter neen!'zei ze met trillende stem,'Hij dwong me.''Zou jij kan kunnen zoenen?'zei Ryan en streek met zijn vinger over haar lippen,'Als je de foto mag geloven..''Blijf van haar àf!'schreeuwde Peter en Roy had moeite met hem tegen te houden.Natuurlijk,Roy en Ryan waren vrienden van Jake,waarschijnlijk allemaal zo'n clubje populaire players.'Ryan toch,'grijnsde hij,'Jij kan toch van niemand van het vrouwelijke geslacht blijven!'Arme Andalusiaanse meiden.'En jij dan,'bulderde Ryan,'Met je rampzalige flirtpoging met koningin Susan!'Nu werd Peter pas echt rood.'Kalm hoor,'zei Roy verbitterd,'Ben blij dat we jou niet direct vermoorden.'Hij liet zijn hoofd zakken.'En ik dan?'vroeg Selena en haar ogen vulden zich met tranen,de tweede keer vandaag,'Doden jullie mij niet?''Eerlijk gezegd,'zei Ryan,'Denk ik eerder dat je vader heel blij zal zijn om je te zien.''Neen!'Selena slikte en probeerde maar niet te gaan huilen,'Zolang hij Glozelle blijft geloven,wil ik hem niet meer zien.''Glozelle spreekt de waarheid!'knarsetande Ryan.'Niet waar,'zei Peter met lage stem,'Hij liegt en Alan gelooft hem.Vraag het aan de Telmarijnen,hij liegt.''Niet waar!'zei Roy nerveus.'Roy,wees niet zo dom. Het is waar,'siste Peter,'Bij de manen van de leeuw,de Andalusianen zijn te stom om te weten wat Miraz heeft gedaan met behulp van Glozelle.En dan vermoord hij hem nog,nu,nu doet hij schijnheilig.''Hoe durf je..,'zei Roy en hapte naar adem door zijn woede.Hij drukte zijn zwaard terug tegen Peters keel en zorgde er nu voor dat er bloeddruppeltjes verschenen,'Je gaat eraan Peter,Hoge koning van Narnia. Zeg maar vaarwel. Je gaat eraan terwijl je vriendinnetje toekijkt.''Neen!Stop!'schreeuwde Selena en zoals verwacht stroomden de dikke tranen over haar wangen,'Stop..Ik zal alles doen wat jullie zeggen,als je hem maar niet vermoord..''Neen,Selena!'riep Peter,'Wat maakt het uit? Ze doen het toch!''Hmm,'Roy keek haar verbitterd aan,'Hij heeft gelijk. Wat dacht je hiervan; we vermoorden hem toch en jij doet alles wat we zegggen,anders vermoorden we de anderen er direct bij.''Neen! Vermoord hem niet,alsjeblieft!'zei Selena snikkend.'Wat kun je ertegen doen?'vroeg Roy die haar aanstaarde.Selena keek Roy en Ryan aan.Daarna Peter,die begreep wat ze wilde doen.'Selena!Begrijp je dan niet dat dat niet gaat helpen? Misschien vermoorden ze jou dan ook! Doe dat niet,neen!' Selena haalde haar schouders op en riep:'HELP!HELP ME ALSJEBLIEFT!'

Het gaat dus nog om Midnight,Océan of xCourage (A)En nou heb ik nòg een ander probleempje. Taylor Lautner of William Moseley voor nieuwe story?ö

Reageer (5)

  • Pylae

    Wow, Nathalie wat een lijst! ><
    Doe William-story! :9~

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Hem zoeken ??? moet het niet zoenen zijn of ben ik gewoon dom?:X


    Spannend!!!

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Jaja, ik heb een lijstje;
    How do you sleep - Jesse McCartney.
    I Miss You - Miley Cyrus.
    Wunderkind - Alanis Morisette.
    Ironic - Alanis Morisette.
    Remember December - Demi Lovato.
    Goodbye - Miley Cyrus.
    Admit It - Esmee Denters.
    Crush - Selena Gomez.
    Eh, Eh. - Lady GaGa.
    Everything You're Not - Demi Lovato.
    Get Back - Demi Lovato.
    Give You Hell - ALl American Rejects.
    Goodnight and Goodbye - Jonas Brothers.
    Here we go again - Demi Lovato.
    Kiss & Tell - Selena Gomez.
    Leavin - Jesse McCartney.
    Paparazzi - Lady GaGa.
    Paranoid - Jonas Brothers.
    Party in the USA - Miley Cyrus.
    Ready, set, go - Tokio Hotel.
    Shake it - Metro Station.
    Why Can't I - Liz Phair.
    Ultraviolet - Stiff Dylans.
    7 Things - Miley Cyrus.
    If I didn't have you - Emily Osment ft. Michell Musso.
    Blender - The Pretty Reckless.
    One Time - Justin Bieber.
    All The Way Up - Emily Osment.
    The Call - Regina Spektor.
    Told you so - Jesse McCartney.
    Send it on - Disney friends for a change.
    Dream - Miley Cyrus.
    Black Keys - Jonas Brothers.
    A Little Bit Longer - Jonas Brothers.
    Outside Looking in - Jordan Pruitt.
    Ready, Set, don't go - Billy Ray Cyrus ft. Miley Cyrus.
    When I look at you - Miley Cyrus.
    The time of our lives - Miley Cyrus.
    Obsessed - Milet Cyrus.
    Battlefield - Jordin Sparks.
    Torn - Natalie Imbruglia.
    Body control - Leighton Meester.
    Good Girls Go Bad - Cobra Starship ft. Leighton Meester.
    He Loves you - The Pretty Reckless
    Zombie - The Pretty Reckless
    Don't Walk Away - Miley Cyrus.
    Halo - Beyoncé.
    About you now - Miranda Cosgrove.
    Say ok - Vanessa Hudgens.
    Stranger - Hilary Duff.
    Unwritten - Natasha Beddingfield.
    Year 3000 - Jonas Brothers.

    Oeps, hij is lang.
    & Volgende maand waarschijnlijk alweer veranderd. x)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Oo, mijn lievelingsliedjes veranderen elke week en zijn er minstens 50, haha. x)
    Ik zal ze straks misschien wel even opschrijven.
    xx

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Ik zou William doen! Er zijn al veel meer verhalen over Taylor. (A)
    En deze was echt mega spannend!
    Snel verdeeeeer. (flower)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen