Foto bij Hoofdstuk LXVI

Eergisteren was dit verhaal een half jaar oud. ^^
O, en mijn hond werd tien op dezelfde dag. Allemaal even zingen voor de twee jarigen, dus. (krul)


“Het is fijn te weten dat je je standaards nog niet zo ver hebt verlaagd,” vertelde Michael hem, voordat hij rechtop ging staan, nog eens naar hem grijnsde en wegliep.
      Oliver bleef bevroren zitten. Hij raakte de rest van zijn brood niet meer aan, want hij was lichtjes misselijk.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Theodora

    Ik mag Michael niet (cat)

    1 decennium geleden
  • Muze

    Yeah congrats girl!

    En Ollie zu hem niet mogen vergeven! Dan gaat hij daarvan profiteren en dingen proberen. Rotzak! Grr, hij zou beter wat meer met Percy praten en lekker een partijtje zoenen met die heerlijke ginger in plaats van zich bezig te houden met of hij wel of niet die arrogante klootzak moet vergeven.

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Ik ga niemand met mijn gezang lastig vallen, maar wel gefeliciteerd! Is er taart? :'D Zo niet: wel een niuw hoofstuk van dit verhaal waarin Oliver Michael slaat en Percy kust? (Ja, ik ben van plan in al mijn reacties een combinatie van de woorden 'kussen' en 'Percy' te gebruiken, ja.)

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    *zoekt een toverstok om Michael te Avada Kedavra'en* Ik mag hem niet, echt niet... EN IK WIL PERCIVER!!!

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Nice! ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen