Foto bij Hoofdstuk LXV

Twee hoofdstukken in drie dagen! Ik hoop dat jullie nog niet van je stoel zijn gevallen van schrik, mensen. :'D



Het duurde nog behoorlijk lang voordat hij uiteindelijk ook naar bed ging; soms was het nou eenmaal nodig om een tijdje verward voor je uit te staren zodat je je gedachten op een rijtje kon zetten.
      Niet dat dat lukte.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Wiarda

    Ugh, ik heb nu al een hekel aan Michael. Niet alleen omdat hij kritiek gaf op zowel Olivers smaak in mannen als Percy, maar ook omdat hij mensen dus duidelijk op hun uiterlijk beoordeelt (hij kende Percy tenslotte net een minuut toen hij al een oordeel over hem klaar had liggen) en wat is er nou mis met een roodharige jongen met sproeten (sproeten! :9~)?

    Ik wilde hier een mooie, lange reactie van maken, maar ik ben bang dat dit het beste is dat ik kan met één hand (mijn linkerhand nog wel, en ik ben rechts >< ). Dus. Micheal is een klootzak, punt. :Y)

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Percy had gewoon moeten zeggen: 'Ja, we hebben een relatie' en dan Oliver moeten kussen en Michaël uit het kamp moeten verbannen. Is dat nu zo moeilijk?

    1 decennium geleden
  • Muldwych

    Michael. Je bent stom.
    Percy. Je bent geweldig.

    1 decennium geleden
  • Squib

    Ik mag Michael niet! Percy is geweldig en heel veel beter als hij!

    1 decennium geleden
  • Madonna

    Nou, ik viel bijna van mijn stoel hoor! (:
    Leuk dat je weer terug bent. Ik heb dit verhaal gemist!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen