• Kennismaking



Leer Familie Horan & de Rest hier kennen(: (Beetje de storyline van life with boys@Disney XD)Vader Bryan heeft het wel druk met zijn kinderen.Hij woont midden in hartje London in een klein huisje.Soms hebben ze het best moeilijk samen maar ze proberen het beste er van te maken.Hij heeft 5 jongens & 1 meisje Megan. Megan is papa’s prinsesje.Ze is het enigste meisje en heeft het er wel druk mee.Allemaal jongens in haar buurt.Ze wil als ze 18 is,het huis uit maar ze houdt wel heel erg van haar broers ,Samen beleven ze vele spannende avonturen.

Hoe deel ik mijn boek in?Elk Hoofdstuk is een dag(gen) uit hun leven.De hoofdstukken noem ik naar de maand waar het afspeelt.Als ik meerdere verhalen post uit de zelfde maand noem ik het BV. December( A ).Als dat niet zo geval is gwn bv; Maart.//April.Ik post zosnel mogelijk!.Updates kun je zien op de voorkant Hoelang het nog duurt waar ik mee bezig ben enzovoort.


Just have fun Bitches (:

VERGEET GEEN REACTIE&KUDOS ACHTERLATEN (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • xEloquence

    Lijkt me een leuk verhaal!
    Succes!

    1 decennium geleden
  • Niallerslove

    2e reactie, spotlight werkt indd echt!
    Good luck !(flower)
    x

    1 decennium geleden
  • IceCrystal

    Eerste reactie..
    Geen abos..
    Idee!
    Zet m in de spotlight! Werkt echt!
    Go for it girl x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen