Hoofdstuk 33
Ik had niet zoveel inspiratie daarom nu pas weer een stukje en sorry dat het niet zo lang is.
Ik loop terug naar Jason. Als ik daar aankom is Jason de akoestische versie van Starships aan het spelen. Aangezien ik hier de tekst niet van ken ga ik gewoon naast hem zitten. Als hij klaar is met het liedj betel ik hem dat ik zijn aanbod aanneem. 'Geweldig! Wat wil je zingen?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op en hij begint gewoon maar een willekeurig liedje te spelen. Na een paar uur houd Jason een pauze en gaat hij wat te eten en drinken halen. Hij laat zijn gitaar liggen en ik kan de verleiding niet weerstaan om een nummer te spelen. Ik begin What Makes You Beautiful te spelen terwijl ik er zachtjes bij zing. Als ik klaar ben en opkijk zie ik allerlei mensen naar me kijken en klappen. Ik krijg een knalrood hoofd als ik Jason tussen de mensen ontdek. Hij klapt net zo hard mee. Als alle mensen wat geld in de doos voor me hebben gegooid lopen ze weg en komt Jason weer naast me zitten. ' Wauw! Ik wist niet dat jij ook gitaar speelde.' zegt hij. 'Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan.' zeg ik een beetje verlegen. 'Het was geweldig' verzekert hij me. Ik krijg een rood hoofd en geef de gitaar weer aan Jason. Na een paar uur gaan de winkels dicht en gaan Jason en ik naar zijn huis…
Er zijn nog geen reacties.