Sorry, mijn liefde voor Gossip Girl en Ryan Gosling moeten eruit. (a)

‘Liv, darling!’ Daniel liep met grote passen naar zijn lievelingsactrice toe. ‘Eindelijk ben je terug.’ De regisseur omhelsde Liv meteen. Elke regisseur had een lievelingsactrice, iemand waar ze altijd mee willen werken en in Daniel zijn geval was dat Liv. Liv glimlachte breed, ze was blij om terug op de set te zijn. Ze hield ervan om te acteren, de set was een plaats waar niets echt was, alles kon zomaar veranderd worden als het niet goed was. Het echte leven niet, daar liep altijd alles fout af zonder dat je het recht kon zetten. ‘Trouwens, hoe is het met je ouders?’ Liv glimlachte zacht en haalde haar schouders op. ‘Ze vonden de cruise geweldig.’ loog ze soepel. De cruise was een idee van Daniel en ze wilde hem niet teleurstellen. ‘Hoe was het hier?’ Liv keek even rond en glimlachte toen ze haar vaste schminkster zag. De crew van Gossip Girl was een hechte groep, ze kende elkaar al meer dan 5 jaar aangezien de serie aan zijn 6de seizoen toe was. Liv speelde al die tijd al de rol van Serena van der Woodsen, één van de hoofdrolspeelsters. Hetgene ze van hield waren de kleren, de vele kleren van beroemde ontwerpers. ‘Hey, S. Eindelijk terug, we hebben je gemist!’ Liv keek lachend op toen haar ‘beste friend’ uit de serie, Leighton Meester, voorbij kwam. ‘Heb je ook gemist, B.’ Liv glimlachte breed. In de serie noemde ze elkaar ‘S’ en ‘B’ en daardoor doen ze dat nu op de set ook. Leighton kwam naar Liv toe gelopen en keek haar met twinkelende oogjes aan. ‘En? Wie is je nieuwe tegenspeler?’ Liv keek haar verbaasd aan. ‘Ohja, dat was ik vergeten te zeggen.’ Daniel kwam weer naast Liv staan. ‘Ryan heeft zijn been gebroken. En een gebroken been staat nu eenmaal niet erg goed hé.’ Daniel lachte om zijn eigen opmerking maar Liv vond het niet grappig. Ze kon het echt goed met Ryan –Gosling- vinden en ze had geen zin om de komende scènes met een vreemde te spelen. Tijdens de opnames van 'The Notebook' was ze echt goed bevriend geraakt met hem. ‘Daniel, kunnen deze scènes dan niet later opgenomen worden?’ Liv keek haar regisseur smekend aan. Haar personage zou het personage van Ryan leren kennen in een nachtclub en daarna zouden ze een stomende maar korte relatie hebben met een paar pikante scènes in, scènes die ze niet met een vreemde wou spelen. ‘Darling, de sponsors kiezen wie Ryan vervangt. En het is toch maar voor 3 weken, je kunt het.’ Daniel kuste Liv vriendschappelijk op haar kruin en liep weg. Liv keek hem zuchtend na, ze was een kop kleiner dan hem maar dat vond ze niet erg. Zo kon ze tenminste de schoenen aandoen die ze wilde zonder 2 meter boven iedereen uit te komen. Liv keek zuchtend naar Leighton die druk bezig was haar high heels aan te doen. ‘Liv, kom je?’ Liv knikte en liep naar haar schminkster, ze was klaar voor een nieuwe draaidag.

Reageer (4)

  • Eyka

    Een woord: Tom.
    But, hoe heeft ie dat klaargespeeld? Heeft hij die ander een been doen breken? :'D

    1 decennium geleden
  • Inspires

    Je schrijft zo mooi. Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Hmm ik heb een vaag vermoeden dat Tom die tegenspeler wordt :')

    Ga je snel verder <3?
    xx

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Leuk!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen