Gregory

Een brancard komt naar beneden en de man helpt Renée er op en gaat dan met Renée naar boven. Als de brancard in de helikopter is komt de man weer naar beneden en helpt mij de ladder op naar boven. Hijgend val ik neer in de helikopter en kijk hoe er bij Renée verschillende slangetjes bevestigd worden. Te uitgeput om nog na te denken duizel ik weg, het was voorbij.

'Goodmorning' knipperend tegen het felle licht open ik mijn ogen en kijk verdwaasd om mij heen, witte lakens bedekken mijn lichaam en er komt een steriele ziekenhuis geur mijn neusgaten binnen. 'Waar is Renée?' de vrouw fronst haar wenkbrauwen. 'Speak english please' ik graaf in mijn hoofd naar een engelse zin maar alsof mijn hersens zijn leeggezogen zou ik geen één engels woord kunnen herinneren. De verpleegster glimlacht bemoedigend wat mij alleen maar meer frustreert. 'Your parents are here' 'Mam?' huilend drukt ze haar hoofd tegen mijn borst 'Mam stop, waar is Renée?' 'Renée?' 'Ja zij was bij mij op het eiland?' 'O die dat weet ik niet' 'Ga alsjeblieft rondvragen hoe het met haar gaat en waar ze is' ze knikt glimlachend en wil plaats nemen naast mijn bed 'NU mam ik wil weten waar ze is' ze knikt verbaasd en beent dan de kamer uit. Reanimatie toepassen - ze zakt weg- Gregory blijf jij is bij- - ze haalt het niet- - Let ook op Gregory- flarden van de vliegreis schieten door mijn hoof ze is er niet meer?

Ben teruuug van vakantieeeeeeeeeeeeee dus ga weer schrijven;)

Reageer (6)

  • learntofly90

    Echt gemeen om hier te stoppen .___.

    1 decennium geleden
  • litllebitch

    Snel veder xo

    1 decennium geleden
  • xlhovee

    Omg snel verder!

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    Ze mag echt nie dood ;o
    Sn verder

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    snel verder!

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen