Cyberbully
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
ik kijk die film elke week ongeveer wel het is zo'n mooie film en ik herken mezelf erin want in groep 8 heb k met een groepje zelf gepest daarna had k daar zoveel spijt van k heb mezelf er ook echt voor gehaat , maar in de 1e werd ik zelf heel erg gepest ik heb ook aan zelfmoord gedacht maar een goede vriendin van mij heeft me daar gelukkig vanaf gepraat maar als je zelf gepest bent weet je pas wat die mensen voelen of hebben gevoelt. en het doet zoveel pijn, ik wens het niemand toe echt niet en als er iets in mijn leven is wat ik ongedaan kan maken is het wel dat ik gepest heb. niemand verdient het om gepest te worden. er zijn mensen die iets dikker en dunner zijn maar dat wil toch niet zeggen dat je ze anorexia patient of dikzak moet noemen? iedereen is mooi op zijn eigen manier en niemand verdient het om gekleineerd te worden. en mensen als je gepest word ga gelijk naar je ouders of een leraar/ vertrouwenspersoon die kunnen je helpen geloof me. Kom voor jezelf op ookal lijkt het alsof het dan erger word maar dat is niet echt niet. Laat je niet kapotmaken door andere!
1 decennium geledenik wordt ook zo gepest en heb ook geprobeerd overdosis paracetamol te nemen alleen me moeder kwam toen precies binnen maar ik zie het nut van het leven eigenlijk niet meer...
1 decennium geledenwauw, ik ben zo blij dat je dit doet! ik ben vroeger ook heel veel gepest, maar bij mij is het gelukkig goed gekomen, maar ik weet dat het bij heel veel mensen niet zo is! ik ga 'm zeker kijken! (:
1 decennium geledenx
ik heb hem een half jaar geleden gezien en vind hem echt mooi en het is een verhaal wat echt kan gebeuren. ik moest bij sommige stukken zelfs huilen
1 decennium geledenIk ga die film kijken!
1 decennium geleden