Foto bij 08 | Shirley

Helloo! Sorry dat ik weer zo laat post, maar ik was naar de camping en nu kijk ik hockey. Maar ik was best vroeg thuis dus ik begon vroeg met schrijven maar heb nog wat outfits voor Tumblr gemaakt. Ik heb hem gelijk extra lang gemaakt! Ik vraag me af of mensen mijn verhaal eigenlijk wel lezen..

26 December
Samen met Louis zat ik op mijn bed tv te kijken. Mijn hoofd ruste op schijn schouder. ''Louis! We gaan naar huis.''
''NEEE IK WIL NIET MAM!'' Louis keek me sip aan.
''Je kan hier blijven slapen, als het mag dan.'' Hij sprong van mijn bed af en rende de trap af. ''Louis wacht!'' Hij liep weer terug naar boven en ging voor me staan. ''Jaa wat is er?'' ''Ik vraag het eerst wel aan mijn moeder, oké?'' Ik liep naar beneden, mijn moeder stond koffie in te schenken. ''Ja ze wouden nog een bakje.'' Ik knikte. ''Mam?''
''Ja lieverd?'' Dit was best raar om te vragen. Ze wist volgensmij nog niet dat we al samen hadden geslapen. ''Is het goed als Louis blijft slapen?''
''Tuurlijk! Je vader en ik gaan toch naar een feest en Jade slaapt bij Lisa vanavond.'' Ik gaf mijn moeder een knuffel en rende de trap weer op. ''Loubeaaar! Het mag. Nouja, van mijn moeder.'' Ik gaf hem een kus, onze tongen vonden de weg naar elkaar en zo stonden we een tijdje. ''Louis, we gaan naar huis!'' Hand in hand liepen we de trap af. ''Dus jij blijft hier slapen?'' Vroeg Jay, de moeder van Louis. Blijkbaar had mijn moeder het al gezegd. Hij knikte en nam afscheid van zijn familie en ik deed hetzelfde. We gingen nog even naar de woonkamer en dronken er warme chocolade melk en om mezelf warm te houden, zat ik dicht tegen Louis aan. Mijn Louis. ''Ik ga naar Lisa!'' Jade stond op om haar jas te pakken. ''En wij gaan naar het feest.'' Louis en ik keken elkaar aan. Ik was best moe en had wel zin in een film. ''Wij gaan dan naar boven.'' Ik stond op en pakte Louis zijn hand en trok hem van de bank af. ''Shirley...'' Wat nu weer, ze ging toch weg. ''Ja mam?'' Ik zag mijn moeder bedenkelijk kijken. ''Als jullie het doen...'' Ze keek mij en Louis aan. ''Doe het dan veilig ok? Ik wil nog geen oma zijn.'' Ik zuchtte. ''Mam, ze is nog maagd hoor. Doei, ik ga naar Lisa!'' En weg was ze, bedankt Jade. Bedankt voor dit awkward moment. Ik hoorde Louis achter me lachen, ik besloot om er maar niet op te reageren. Mijn vader en moeder gingen de deur uit, eindelijk alleen! Louis liep naar me toe. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en ik legde mijn hoofd op zijn borst. Hij gaf me een kusje op mijn kruin. ''En wat gaan we is doen mijn kleine maagd?'' ''LOUIS!'' Ik ben er juist trots op dat ik nog maagd ben, en niet net als al mijn vriendinnen van de een naar de ander ga. ''Sorry liefje, ik hou van je.'' Hij weet het ook altijd weer goed te maken, maar het voelde ook geweldig als hij het zij. ''Ik ook van jou.'' Ik verloste me uit zijn greep en liep naar de keuken. Ik pakte een verpakking pop-tarts en deed ze in de magnetron. Na een tijdje haalde ik ze er weer uit en pakte ook wat drinken voor Louis en mij. ''Zullen we naar boven gaan?'' Hij knikte en liep met me mee naar mijn kamer. Ik zette het dienblad op bed en zette de tv aan. ''Home Alone is op tv! Zullen we die kijken?'' Louis vond het goed dus we gingen samen op bed de film kijken. Onderuitgezakt lag ik met mijn hoofd op zijn buik. Na een tijdje begon het me te vervelen. ''Ik ken deze hele film al uit mijn hoofd.'' ''Ik eigenlijk ook.'' Ik voelde me vies door het gourmetten, de geur bleef bij me hangen. ''Is het goed als ik ga douchen, ik stink. En jij eigenlijk ook.'' Louis moest lachen. ''Dank je, maar het is waar. We kunnen ook...'' Ik zag hem bedenkelijk kijken en ik wist waar hij heen wou gaan dus ik maakte zijn zin af. ''Samen douchen?'' Hij lachte en stond op. Ik pakte een setje ondergoed en een pyjama shortje en een simpel wit hemdje. Ik trok Louis mee naar de badkamer en dumpte mijn kleding op de grond. ''Zozo, luxe badkamer.'' En gelijk had hij, we hadden een bubbelbad, een stortdouche, en er hing een tv zodat je vanuit bad tv kon kijken. ''We kunnen ook in bad kijken, de tv kan aan!'' Louis knikte en begon zich uit te kleden. Zijn lichaam was gewoon perfect. Ik was gewoon... Niet tevreden met mezelf. ´´Ga je met je kleren in bad?'' Ik bleef naar zijn lichaam kijken en later drong zijn vraag pas tot me door. ''Nee! Ik...'' Hij kwam naar me toe gelopen en sloeg zijn armen om me heen. ''Je hoeft niet onzeker te zijn, je bent perfect oké? Misschien niet voor andere, maar die zijn gewoon jaloers op je goddelijke lichaam. Je bent perfect voor mij, en daar gaat het om!'' Hij drukte een kus op mijn voorhoofd. ''Ik hou van je Lou.'' Ik zette het bad aan en begon me uit te kleden terwijl Louis ongeveer de halve fles schuim in het bad gooide. Hij ging al in het bad zitten. ''Zullen we weer film kijken? Maar dan wel een leuke.'' Ik knikte en vroeg welke. Uiteindelijk werd het The Vow. Ik deed de dvd in de dvd speler en vervolgens stapte ik het bad in. Louis zat als een klein kind met het sop te spelen. Ik ging tussen zijn benen zitten en ik zat aandachtig film te kijken. ''Mag ik je haar wassen?'' Louis keek me met een pretface aan. ''Vooruit dan! Maar dan wil ik ook jou haar wassen!'' Ik draaide me om zodat we elkaar normaal aan konden kijken. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en ging een soort van op zijn schoot zitten. Ik pakte de shampoo en begon zijn haar te wassen, hij ook bij mij. Ik had veel te veel gepakt en Louis juist te weinig. ''Nu snap ik waarom mijn moeder zo vaak shampoo moet kopen.'' Na een tijdje hadden we er weer genoeg van en gingen het bad uit. Ik begon me aan te kleden. Toen ik in mijn lingerie stond begon Louis te fluiten. ''Ehm Shirley..'' Ik maakte een hmm geluidje. ''Nou ik heb geen pyjama broek ofzo mee, niet dat ik in Pyjama slaap maar..'' Ik begon te lachen. ''Dan heb je er geen nodig ook!'' Ik knip oogte en hij begon nu ook te lachen. We liepen naar mijn kamer en ik legde mijn handen in zijn nek en drukte mijn lippen tegen de zijne aan. Onze tongen vonden de weg. Louis duwde me het bed op en we gingen weer verder met de tong hockey. Het moest een olympische sport worden! Als dat het was, hadden we vast gewonnen. Ik legde mijn handen op zijn rug en ging met mijn nagel over zijn ruggengraat en ik voelde zijn kippenvel. Tijdens het zoenen door begon hij te lachen en friemelde wat aan mijn short. ''Je mag hem wel gewoon uit doen hoor.'' Dat hoefde ik niet nog een keer te zeggen. In 1 keer trok hij mijn broekje uit. Hij draaide ons om zodat ik boven lag. Ik ging op hem zitten en voelde de bobbel in zijn broek en trok mijn hemdje over mijn hoofd uit. Vervolgens maakte hij mijn bh los, wat hem in 1 keer lukte. Ik gaf hem kusjes over zijn hele lichaam. Ik begon bij zijn nek en eindigde bij zijn boxer. De bobbel daar was wel héél groot geworden. ''Shirley.'' Ik stopte met kusjes geven en ging weer recht op hem zitten. ''Ja?'' ''We kunnen ook wachten, totdat jij er echt klaar voor bent. Ik wil niet dat je het doet omdat ik je mijn kleine maagd noemde, ik wil dat je het voor jezelf doet.'' Eigenlijk had hij gelijk, maar toch wist ik zeker dat ik er klaar voor was. Ik rolde van hem af en nestelde me tegen hem aan. ''Zullen we gaan slapen dan?'' ''Is goed lief. En je weet dat ik altijd op je wilt wachten hé? Je eerste keer moet speciaal zijn.'' Ik knikte, wat hij niet kon zien want ik had net het licht uit gedaan. Ik gaf hem een kus en viel als een blok in slaap.

Reageer (4)

  • lovely1Dx

    wat is het een lieverd die loubear! snel verder!xo

    1 decennium geleden
  • MyrnaPotter

    dit is echt een mooi verhaal
    je hebt er een nieuwe abo bij!
    verder
    <33333

    1 decennium geleden
  • 5SOSHoran

    Snel Verder!! Awwhh Louis is zo begripvol!! ;D

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Snel verder! En ik lees je story wel hoor!x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen