Foto bij engelen en demonen

elise's pov
je laat langzaam los. 'jij ook oké' vraagt Xavier aan je. je knikt 'ja maar ik schrok wel' zeg je 'je was niet de enige' zegt Nathan 'eeeh mark' zeg je en je wijst naar het doel, hij draait zich om en loopt snel naar achter. 'wie is dat' vraag je. 'het is een engel' zegt iemand 'ja maar met te kleine vleugels' zeg je, de rest moet lachen en voor je het weet word er een bal jou kant op geschoten. mark springt ervoor en stopt hem 'dank je' zeg je, werpt de engel dinges nog een vuile blik toe en gaat zitten. 'waar was die bal goed voor' roept Xavier 'je weet dat ze gelijk heeft' voegt scotty er aan toe. de engel negeert hem en loopt naar Sue. hij pakt haar vast. 'zo jij bent er vroeg cress' hoor je van de andere kant van het veld. 'of jij bent gewoon laat Kyle' zegt de engel blijkbaar genaamd Kyle. je kijkt wie er staat en ziet een of andere gast staan 'dan is die gast de demon' zeg je droog en iedereen kijkt je aan. 'genoeg gepraat ik kom mijn taak doen en ben hier weer weg' zegt de Demon kyle 'ook hallo jullie hebben echt geen manieren geleerd hé' zeg je, hij kijkt je boos aan en loopt dan naar Cellia. 'laat haar met rust' roept jude en rent naar Cellia toe maar hij word weg geduwt en beland op de grond. een paar jongens rennen naar hem toe en helpen hem omhoog. maar als hij weer staat zijn de engel en demon al weg met Sue en Cellia. 'we moeten ze helpen' zegt mark. 'we moeten naar die berg' zegt Jude, jullie knikken 'jongens ik blijf hier'zeg je als ze net willen lopen. 'ik denk niet dat ik het trek om die berg op te komen. 'geeft niet wij gaan en redden ze' zegt Mark. het verbaast je dat hij zo reageert. je wacht tot ze uit het zicht zijn en loopt dan naar binnen.je kijkt of je nog wat informatie kan vinden maar er is niet erg veel. je zucht en sluit af. je wilde eigenlijk best mee, maar je zou het echt niet lang trekken, Xavier en scotty kunnen dat vaststellen.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen