vergeten te zeggen dat tori en Sue ook mee warennen ik kan de legende niet vertalen sorry :(

Tori's pov
Sue heeft je meegesleurd op souvenirs jacht, met heel veel tegenzin ben je mee gegaan. als jullie langs een kraampje op straat komen, gaat Sue stil staan waardoor je tegen haar aan klapt. 'wauw tori kijk die armbanden' zegt ze tegen je 'nee dank je niet mijn smaak'zeg je en je gaat ergens anders kijken. het duurt niet lang of Sue hangt weer aan je arm. 'kijk ik heb ze allebei mogen hebben' zegt ze. je wilt iets inbrengen maar dat heeft toch geen zin. 'kom op ik wil weer terug' zeg je. jullie lopen weer naar terug. als jullie aankomen begint Sue direct de armbanden te showen. je zucht en gaat kijken.

Elise's pov
je kijkt naar de armbanden die Sue in haar handen heeft, ze komen je gek genoeg bekend voor van de geschiedenis les, niet dat je oplette het enige dat je deed was plaatjes kijken. ineens weet je het weer het was van een of andere legende, alleen weet je niet meer hoe het gaat. je zit zo diep in je gedachten dat je niet merkt dat iemand het aan het uitleggen is. het enige wat je mee krijgt is iets over engelen en demonen. 'kom mee dan zoek ik wat op' hoor je vaag. je schrikt wakker als je ineens mee word getrokken naar binnen. je gaat ergens zitten maar erg opletten doe je niet, tot er een plaatje van de twee armbanden tevoorschijn komt, Sue en Cellia kijken elkaar aan, sinds wanneer heeft Cellia een van de armbanden om denk je bij jezelf. je ziet ze niet erg blij kijken. 'omdat het een legende is hoeft het niet direct waar te zijn' zeg je 'o ja verklaar die armbanden dan maar' zegt Scotty 'het kan net zo goed namaak zijn om toeristen te lokken' zeg je, je ziet dat ze er niets op in te brengen hebben zelfs Caleb niet. 'maar wat als het wel echt is' oke toch wel nog wat in te brengen 'dat zien we dan nog wel' zeg je simpel en staat op. de rest knikt en loopt naar buiten. als jullie buiten zijn zie je dat het weerbericht niet klopt. 'het zou toch de hele dag zonnig worden?' vraagt Sylvia 'zou het ook maar aan de lucht te zien' zeg je maar je moet toegeven dit vind je ook niets. je trekt je er niets meer van aan. 'zeg elise als die legende niet waar is wat is dit dan?' hoor je Cellia vragen 'heey ik zei dat het niet waar hoefde te zijn ik zei niet dat het gewoon niet zo is'zeg je als je ziet dat de armbanden licht geven. ineens gaat het waaien en slaat er bliksem in in een van de lampen en word iedereen naar achter geblazen. je drukt je direct vast tegen een paal om niet op de grond te vallen. als het over is komt iedereen weer omhoog. 'IEDEREEN OKÉ' vraag je en ze knikken.

Reageer (1)

  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen