Foto bij If you believe - 1

Dit ben ik met mijn beste vriendin: Nel.

'Give you this, give you that
blow a kiss, take it back'
Het is half 7 's morgens wanneer het alarm van mijn gsm afgaat. Ik maak me met veel moeite, zoals gewoonlijk, klaar voor een halve dag school. Ongeveer 40 minuten nadat ik ben opgestaan zit ik in de auto op weg naar mijn beste vriendin. Wanneer we bij haar toekomen vliegt ze meteen met veel enthousiasme de auto in. Zij is altijd net iets opgewekter dan dat ik ben. Ze zegt goeiemorgen tegen mijn mama, die elke ochtend rijdt, en lacht dan met een brede glimlach naar mij. Nog geen 2 minuten later speelt 'What makes you beautiful' op de radio. We wisselen meteen al lachend blikken en beginnen over de 5, wel vreselijk mooie, jongens te praten. Dit gesprek houden we elke ochtend en dus krijgen we voor de zoveelste keer de zijn-jullie-daar-weer-blik van mijn mama. Het is zo duidelijk dat ze ons niet snapt, maar ja. Een kleine 10 minuutjes later komen we op de parking aan. We stappen alle 3 uit. Mijn mama vertrekt naar haar werk en Nel en ik gaan, met een kleine omweg natuurlijk, naar school. Na wat rond te dwalen komen we iets na 8 uur aan onze school. Maar voor we binnengaan, gaan we naar het overstaande krantenwinkeltje. Nel wil namenlijk absoluut de joepie direct hebben elke keer als hij uitkomt. Al lezend in de joepie lopen we school binnen. We bladeren eerst een beetje in het tijdschrift. Na wat bladeren komen we op een pagina vol met one direction nieuws terecht. Maar net wanneer we alles in het detail willen bekijken gaat de bel. Na een lange knuffel lopen we allebei naar onze rij.

Persoonlijk vind ik het niet zo goed, maar het is nog maar het begin he. Reacties, abo's en kudos zijn altijd leuk :)

Reageer (1)

  • Bluecarrot

    niet zo goed ?
    heel goed zelfs !
    snel verder!! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen