Part 14.
Part 14.
Ik zag hoe Zayn over mijn schouder meekeek. Ik bloosde, ik was wéér Zayn aan het tekenen. Ik vond het echt stom, zo dom en hopeloos. Ik keek hem kort aan, hij keek aandachtig naar de tekening. Hij keek me vanuit zijn ooghoek kort aan en pakte toen de tekening voorzichtig uit mijn handen, ik liet het toe en bekeek zijn gezicht. Hij glimlachte moeilijk. "Zit je nu al op de tekenacedamie?" vroeg hij. Ik schudde van niet. Hij zuchtte, "Dat moet je doen, je hebt talent!" zuchtte hij. "Waarom niet?" vervolgde hij. "Geen geld," zuchtte ik. Hij knikte bedenkelijk. Toen stond mijn moeder aan het einde van het veld. "Kom Zoë, wij gaan," riep ze. Ik knikte en stond op. Ik pakte snel mijn spullen en liep zonder iets te zeggen weg.
Een klein uurtje later lag ik op een ligstoel te zonnen. We waren op een cruiseschip. Ik was al best bruin geworden, en om te verkomen dat ik zou verbranden stond ik op en liep naar beneden. Ik liep naar het achterdek, waar nooit iemand was. Ik deed de deur zachtjes open. Ik hoorde stemmen, fijn, er waren dus mensen. Ik wilde terug lopen tot ik duidelijker hoorde wat ze zeiden. Ik was toch nieuwsgierig en liep een eindje richting de stemmen. "Dus jij bent beroemd he?!" "J-ja," hoorde ik de stemmen. "Nou zo goed ben je anders niet," zei een stem. Ik hoorde mensen lachen. Het waren dus meerdere tegen één, zwak. Ik liep de hoek om en zag vier jongens om een andere staan. Ze waren allemaal ongeveer mijn leeftijd. De jongen in het midden herkende ik van One Direction, de blonde, Niall. Nu viel het me pas op dat de achterdeur openstond. Ze wilde hem in het water gooien! Ze pakte zijn benen en armen en tilde hem op, terwijl hij wild aan het spartelen en roepen was. "Niall!' riep ik hard. Hij stopte met roepen en ze keken alle vijf om. De een, ik denk de leider, knikte naar twee andere. De twee lieten Niall los en liepen op mij af, oh shit. Ik wilde weg rennen maar de een had me al. Ze hielde me vast terwijl de andere op weg waren Niall in het water te gooien. Niall begon harder te spartelen toen ze hem boven water slingerde. Hij riep, en ze lieten los, en Niall viel in het water.
Reageer (1)
Agoos, arme Nialler . Snel verder!!
1 decennium geleden