Foto bij 07 | Shirley

ZOOOOO EEN SORRY! Dat ik lang niks heb gepost, maar het internet doet zo k*t! En ik voel me echt schuldig, maar ik heb ook het idee dat niemand mijn story leest. :(

25 December

Met Louis aan mijn hand en mijn koffer aan de andere hand. Ik wil geen afscheid nemen van Louis, en ook niet van Harry. Maar het was gelukkig maar voor een dag. We hadden afgesproken dat we morgen, 2e kerstdag dus, elkaar weer zouden zien. Hij nam zijn gezin mee naar mijn huis en we zouden dan met zijn allen gaan dineren. ''Nou, nu moeten we onze prinsesjes maar achterlaten.'' Louis trok een pruillipje en ik trok hem tegen me aan, gevolgd door een kus. ''Tot morgen liefje! Ik hou van je.'' Ik gaf Harry nog snel een knuffel en met Luna lieten we onze koffers achter. ''Zullen we even naar Starbucks gaan?'' Vroeg Luna, ik kon het verdriet in haar stem horen, Harry zou op wintersport gaan tot 30 December. Ik knikte. ''Je mist Harry nu al hé?'' Ik zag haar op haar lip bijten. ''Het komt wel goed Luun, en zo lang is het niet hé?'' Ik gaf haar een knuffel en we liepen de Starbucks in. Ik voelde mijn iPhone trillen en ik opende een sms, hij was van Louis.

Fijne vlucht zo schatje, ik hou van je xxx

Ik begon automatisch te lachen. ''Van Louis zeker?'' ''Ja haha, jij zeker net ook van Harry?'' Ze knikte, van ja dus.

We waren al een tijdje in Engeland, Luna werd door haar ouders opgehaald, en ik zit nu in de auto, onderweg naar huis. Ik had een heel gepsrek met mijn zus, en toen kwam mijn moeder.''Ik kijk er naar uit om je vriendje te zien!''
''SHIRLEY .. JIJ HEBT EEN VRIENDJE?'' Dit keer was het mijn zus.
''Had mam het niet verteld dan?'' Ik hoorde Jade zuchten.
''Maar vertel, hoe heet hij & laat een foto zien!'' Waar moet ik beginnen dacht ik bij mezelf... ''Nou ehm, hij heet Louis Tomlinson, hij is heel lief, knap, grappig, geweldig & alles gewoon!'' En toen liet ik een foto van ons zien, voor het kasteel in Disney. Een ''Ahw'' ontsnapte uit Jade's mond. ''Dus hij komt morgen met zijn familie langs?'' Ik knikte. ''Ik kijk er naar uit zusje!''
''Ik ook!''
''We zijn thuuuuis!'' Riep mama vrolijk. Het huis was mooi versierd met kerst, en de sneeuw maakte het af. Ik liep naar binnen en
Jazzy onze puppy kwam gelijk op me afgestormd, ik had haar zo gemist! Nadat ik haar had begroet liep ik naar mijn kamer waar ik mijn koffer op mijn bed gooide. Jade kwam mijn kamer binnenlopen.
''Zo, dus hier gaat het morgen nacht gebeuren?'' Ik zuchtte.
''Wat?!'' Jade rolde met haar ogen.
''Zusje, dat weet je ook wel. En ik wil nog geen tante zijn dus doe het veilig.'' Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik haar aan.
''Wie zegt dat hij hier blijft slapen dan?''
''Daar zorg ik wel voor als het niet mag.'' En ze liep mijn kamer weer uit. ''WELTRUSTEN!'' schreeuwde ze vanaf haar kamer, het was al half 3 's nachts. Ik besloot ook maar te gaan slapen.

25 December 16:58

''Hey mam.'' Ik liep met mijn chocolade melk de keuken uit. ''Zeg zou jij je niet eens gaan aankleden?!'' Zei ze op een strenge toon.
''Mam, chill en waarom zou ik al gaan aankleden?''
''Ik heb toch gezegd dat ze een uur eerder kwamen?'' En de bel ging.
''SHIT!'' Ik rende de trap op waar ik Jade tegen kwam, aangekleed, make-up gedaan... En ik moest nog alles doen. Terwijl mijn moeder iedereen begroette was ik me haastig om aan het kleden. Ik wou zo graag naar Louis toe rennen, maar het kon niet anders zou zijn moeder mij zien als een wrak. ''Dus, jij bent de Louis?'' Hoorde ik Jade zeggen. ''Blijkbaar!''
''Haha, Shirley heeft veel over je verteld.'' Waarom Jade, waarom. Mijn moeder was ze een rondleiding door het huis aan het geven, en ik was nog bezig met mijn haar en make-up. Ik hoorde ze de trap op komen. ''Oh Louis je mag alvast naar haar kamer hoor, ze heeft je gemist. Wij zijn in de sportruimte.'' Ik rende naar de deur. ''LOUIS!'' Ik trok hem mee mijn kamer in en knuffelde hem. Hij drukte zijn lippen tegen de mijne aan en tikte zijn tong tegen mijn lippen, ik opende mijn mond waarna zijn tong naar binnen gleed. Ik legde mijn handen in zijn nek en ik voelde hoe hij zijn handen zich naar mijn heupen verplaatsten. ''Shirley & Louis, komen jullie zo?'' ''Ja mam we komen zo!'' Ik liep naar mijn make-up tafel en ging zitten. ''Schatje, je hebt dat allemaal niet nodig.'' Hij ging achter me staan en legde zijn armen om mijn heen. ''Jawel Lou, kijk hoe ik er uit zie! Ik lijk wel een spook.''
''Nee, je ziet er perfect uit dus je gaat nu met mij mee en dan stel ik je aan mijn ouders voor!'' Hij zette zijn liefste glimlach op.
''Sorry Lou, ik ben een meisje.'' Hij trok een pruillipje.
''Ok, alleen mascara en eyeliner dan? Alsjeblieft Loubear?''
''Oké, omdat jij het bent.'' Toen ik klaar was pakte Louis mijn hand. ''En nu stel ik je aan mijn ouders voor!'' Ik lachte en gaf hem nog snel een kus, we liepen naar beneden.''Mam, pap, zusjes, dit is Shirley!'' Hij liet mijn hand los en ik stelde mezelf voor. Ik begon bij Jay en eindigde bij Daisy. ''We kunnen eten!'' Riep mijn moeder vanuit de keuken. Na het eten bleven ze nog even. ''Zullen we Jazzy anders nog even uitlaten?'' ''Jaaa leuk! Louis nam Jazzy mee. Hand in hand liepen we de deur uit. ''Shirley, ik hou heel veel van je, echt.'' ''Ik ook van jou Louis.''


Oke sorry voor dit slechte stukje! :( Maar het is 1:05 's nachts en ik ben moeeeeee. Dus ik ga slapen! Morgen weer stukjes! Deze is wel langer als de andere haha. OHHH! Ik heb een nieuwe Little Mix Tumblr! Ik heb 5 Tumblrs in totaal haha! Maar deze gaat over hun kledingstijl enzo! Wat vinden jullie er van? xxx
http://dresslikethe4littlemuffins.tumblr.com/

Reageer (3)

  • lovely1Dx

    snel verder! xo

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Niet slecht! En ik vind die tumblr leuk (: heb hem gevolgd (: x

    1 decennium geleden
  • 5SOSHoran

    Snel verdure ((; zo slecht was hij niet, hij was leuk!!Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen