Nog een stukje! Heb teveel inspiratie!

Niall Horan:

Ik hield de taxi aan en reed naar nando's toe want daar had ik afgesproken met Louis en Eleanor. Na een half uur gereden te hebben trilde mijn telefoon weer. Dat zal Louis vast zijn! Ik heb echt geen zin om m,n telefoon te pakken. Na nog 10 minuten rijden vond ik het raar dat Lotte niks heeft gestuurd! Ik pakte mijn telefoon en zag dat Lotte inplaats van Louis een bericht had gestuurd. Ik opende het berichtje gelijk:

"Hi, ik weet niet wat er zonet is gebeurd, maar de verbinding was ineens weg, sorry. Ik geloof het nu wel. Maar waarom heb je mij, jou nummer gegeven? x Lotte."

Ze hoeft helemaal geen sorry te zeggen. Hoe moet ik haar vertellen dat ik haar leuk vind? Zal ik het gewoon zeggen? Ik twijfelde nog even. Ik ga het gewoon zeggen:

"Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen. Ik heb jou mijn nummer gegeven omdat ik je leuk vindt. x Niall."

'Mr Horan we zijn bij Nando's.' Ik sprong uit de auto en gaf hem het geld. De taxi reed weg en mijn telefoon begon weer te trillen.

"Waarom vind je mij leuk? Je hebt me pas een keer gezien." Ik moet haar vertellen wat ik voor haar voel.
"Toen ik jou in de auto zag, ging mijn hart tekeer! Je ziet er zo mooi en lief uit. Wanneer kan ik je een keer ontmoeten?"
"Ik ga over 2 dagen weer naar Nederland. Wist je trouwens al dat ik hier niet vandaan kom? Ik kan morgen wel! Mijn ouders en broertje gaan boodschappen doen. x Lotte."
"Ja ik wist al dat je uit Nederland komt. Ik kan morgen ook! Moet ik dan naar jou toekomen?"
"Is goed. Morgen om 11 uur? x Lotte."
"Dat is goed, tot morgen! x Niall."

Ik liep blij de Nando's binnen en zag Louis en Eleanor zitten. 'Hey Niall, waarom zo blij?' Zal ik het hem vertellen of nog even geheim houden? 'Ik ben gewoon blij om weer hier te zijn!' Er kwam een vrouw met een menukaart aan. Ik bestelde de grootste portie. We kletste wat bij hen gingen daarna naar ons appartement. Ik alg de hele nacht aan Lotte te denken. Zal ik morgen een kadootje meenemen? Wat zou ze leuk vinden? Iets wat niet opvalt als haar ouders en broertje terugkomen. Ik neem gewoon iets lekkers te eten me, kunnen we het samen opeten! Ik zet een film op en viel heel rustig in slaap. Ik verdwaalde in een droom een mooie, fleurige droom. Ik liep in de stad en botste tegen een meisje aan. Ze leek heel erg op Lotte. Of is het Lotte? Ik keek recht in 2 mooie blauwe ogen, we kwamen steeds dichterbij elkaar met onze lippen. 'HEY NIALL! HEY NIALL!!' Ik opende mijn ogen en zag dat Louis voor me stond. 'Goeiemorgen! Lekker geslapen?' 'Jawel hoor. Is het ontbijt al klaar?' 'Ja, wat denk jij?' Ik keek naar de klok en zag dat het 10 uur is. Ik pakte mijn kleren en pakte een broodje. 'Doei jongens! Moet ff weg.' Iedereen staarde mij aan met een vragend gezicht. 'Doei Niall!' Hoorde ik Liam nog zeggen. Ik stapte in mijn auto en reed snel naar de winkel. Ik pakte een doos bonbons en een zak chips. Ik betaalde en rende snel terug naar de auto. Na een uur rijden zag ik de camping. Het is 10 over 11. Haar ouders zullen al weg zijn. Ik parkeerde mijn auto op de parkeerplaats voor de gasten. Ik stuurde een berichtje naar Lotte dat ik er ben. 2 minuten later kwam ze aan rennen. Ik pakte haar in een knuffel. Ik liet haar los en pakte mijn zonnebril en trok mijn muts over mijn hoofd heen. We liepen niet naar de caravan, maar naar een afgelegen hangplek. We gingen op een boomstam zitten, ik pakte de chips. Ze ging naast me zitten en pakte toen de bonbons. 'Deze zijn voor jou.' Ze keek me aan en pakte de bonbons aan. 'Dankje wel.' 'Is er iets?' 'Nee hoor. Maar er heeft nog nooit een jongen voor mij dit gedaan.' Ik lachte naar haar en greep haar in een knuffel. 'Ik vind jou echt heel leuk.' Fluisterde ik in haar oor. 'Ik jou ook.' Fluisterde ze terug. Ik kreeg allemaal vlinders in mijn buik. Ze keek op en keek me recht in mijn ogen. We kwamen langzaam met onze lippen naar elkaar toe. Haar lippen raakte de mijne en er ontsnapte nog meer vlinders in mijn buik. Ze stopte en keek me weer diep in mijn ogen aan. 'Zullen we maar chips eten?' Zei ik. 'Haha tuurlijk!' Ik pakte de chips en maakte de zak open. We hebben zo een uur gezeten toen ze een berichtje kreeg. Ze zouden eerder terug komen. 'Ik zal dan maar eens gaan!' Ik gaf haar kusje op haar wang. 'Het was erg leuk. Maar wat als ik weer in Nederland ben? We zien elkaar lang niet meer.' Ik keek op en fluisterde in haar oor 'Mijn liefde is te sterk voor jou! Ook al is het een verre afstand.' Ik draaide me om en liep naar de auto. Dit was de leukste dag ever!

Reageer (1)

  • Cliffayne

    Ouwh zo lief.:)xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen