Foto bij 17

even back to the twilight, er komt dadelijk weer meer hp bij. xxxxx

Vrolijk vlieg ik Emily om haar nek. 'Hoe was het? Vertel me alles? kunnen jullie al goed toveren? hebben jullie veel huiswerk?' ze ratelde maar door terwijl iedereen ondertussen rustig een plekje op een stoel vond. Bijna 3 uur lang hebben we zitten praten en heb dan zin om door het bos van La-Push te gaan rennen 'Ik ga met je mee' antwoord de rest. 'Jacob, Paul en Ashley hebben vanavond wacht' valt Sam ons tegen. Paul en Jacob kreunen luidruchtig, ik grinnik en bedenk dat ik in dat geval hier rustig bij emily blijf praten en eten. 'Jongens jullie leggen Ashley uit hoe het werkt en helpen haar, je leert het snel Ash' knipoogt hij en ik knik. Ik kijk hoe de rest vertrekt en loop de keuken in om Emily te helpen, Jake, Paul en Sam zouden wel niets anders doen dan praten en tv kijken.

Het is bijna avond en ben benieuwd hoe de wacht zou verlopen, zou ik gelijk een vampier tegen komen?
Ik loop naar buiten en kijk om me heen, mijn ogen volgen een sneeuwvolkje dat langzaam naar beneden valt en op mijn wang land. En uiteraard gelijk smelt vanwege mijn lichaamstemperatuur, de eerste word gevolgd door meerdere en na een minuutje lijkt het steeds harder te gaan sneeuwen. Ik kijk vrolijk om me heen, het is heerlijk als je geen last van de kou heb! Achter me hoor ik vrolijk geschreeuw en zie Embry naar buiten rennen en kijk hoe hij omvalt als Paul op zijn rug springt. Even rennen ze weg en hoor later wat gegrom en zie ze een beetje stoeiend en al verder het bos inrollen. 'Niet doen!' roept Sam streng, eigenwijs rennen Quil en Jake langs hem af en hoor weer wat gegrom wat steeds zachter wordt. Hoofdschuddend loopt hij weer naar binnen en ik besluit hem maar te achtervolgen. 'Laat ze maar schat, ze zijn net weer terug' zegt Emily en geeft en een kus, glimlachend laat ik me naast Leah en Seth vallen.

Na een kwartiertje beveelt Sam me te veranderen en samen met Paul en Jake wacht te gaan lopen. Ik loop naar het bos waar ik me kleren verstop en voel weer het nare gevoel van de eerste keer veranderen maar al minder heftig. 'Klaar voor je wacht Ash?'klinkt Jake, 'Ja komen we veel bloedzuigers tegen?''Ik moet je teleurstellen dat het niet zo vaak is als je verwacht' Ik grom, balen. Er scheuren 2 andere weerwolven langs me af, Quil en Embry die geen wacht hebben. 'Ja lucky bastards'

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen