Foto bij Onverwachte tekening

De tekening :P (Nee, ik heb hem NIET zelf getekend, komt gewoon van google af xD Ik kan alleen manga tekenen :P)

Omdat ik in een goede bui ben :P Nog een hoofdstuk vandaag =D
Have fun <3

Desiree p.o.v

Ik deed mijn raam dicht, en ging op bed zitten lezen. Ik had mijn Vampire Knight manga's op een plank staan en pakte er eentje tussenuit. Het was mijn favoriete manga. Ik was verzonken in de manga, toen ik opeens aan Jasper moest denken en me niet meer kon concentreren op de woorden. Alles om me heen deed me opeens aan Jasper denken. Ik legde de manga weer weg en ging op bed zitten. Ik zag zijn glimlach voor me. Het gevoel van vertrouwen dat hij me gaf. Maar ook zijn afstandelijkheid... Zijn stilheid en die rare blik die hij eerst in z'n ogen had. Ik wilde meer over hem te weten komen. Veel meer. Ik wilde alles van hem weten. Ik glimlachte en liet me achterover vallen op het bed. 'Jasper... Was je maar hier.' fluisterde ik. Ergens uit een donkere hoek van mijn kamer hoorde ik: 'Geen zorgen... Ik ben hier.' Mijn ogen schoten open en ik keek mijn kamer rond. Ik zocht naar mijn zaklamp bij m'n bed en toen ik me omdraaide en deze aandeed, zag ik niks. "Je gedachten spelen met je Dees. Doe toch normaal. Jasper zou nooit zomaar in je kamer kunnen komen! Het raam is immers... Dicht..." Toen ik richting mijn raam keek, zag ik dat deze wagenwijd open stond. Ik wist toch zeker dat ik deze dicht had gedaan! Of niet..? Ik liep langzaam richting mijn raam, terwijl ik m'n honkbalknuppel bij m'n deur weghaalde. Ik keek naar buiten, maar zag niks. Natuurlijk niet! 'Doe niet zo dom.' fluisterde ik tegen mezelf. Ik deed mijn raam opnieuw dicht en probeerde wat te slapen. De rest van de week verliep rustig, Eric en Mike bleven lastig. Ik probeerde wat meer bij Jasper in de buurt te komen, maar dat was moeilijk vanwege zijn gedrag. Tussen Emmett en Lin leek het goed te gaan. Ze praatten veel, en lachten vaak samen. Ik wierp een blik op Lin en ze lachte naar me. Op vrijdag middag kwam Lin bijna huppelend naar me toe, nadat ze met Emmett had staan praten. Ik wenste Jasper een leuke dag toe, en hij glimlachte een grotere lach dan normaal. Het deed me smelten, en zijn lach werd nog breder. Toen liep hij richting Emmett, terwijl hij me nog eens aankeek en 'Tot snel.' zei. Ik moest me inhouden niet op m'n plek te gaan springen. 'Lin, waar ben jij zo vrolijk om?' Ze giechelde. 'Oh gewoon. Hij is zo lief hè! Niks bijzonders eigenlijk.' Toen we richting huis wilden lopen stopte er opeens een auto naast ons. 'Dude, Lin, willen jullie misschien een lift naar huis?' We sloegen dit aanbod natuurlijk niet af. Alles beter dan lopen. We stapten bij Jared en Edward in de auto, en Jared reed ons naar huis. De reis was een beetje... Bedrukkend. De jongens leken wel nerveus. Bij ons huis aangekomen liep Lin meteen naar binnen om alvast aan het eten te beginnen. Jared stapte uit en pakte m'n hand vast. 'Jezus Jared! Je bent ijskoud! Ben je ziek ofzo?' Ik legde m'n hand op zijn voorhoofd, maar ook deze was ijskoud. Hij lachte nerveus en liet mijn hand los. 'Nouja ik wilde eigenlijk iets vragen.' Begon hij. Ik keek hem nieuwsgierig aan. 'Ik vroeg me af of je volgende week een film bij ons thuis wilde komen kijken. Volgende zaterdag misschien? Gewoon, jij Linnie, Edward en ik?' Hij bleef kalm, maar ergens zag ik toch hoe opgewonden hij was toen ik ja zei. We zeiden doei en hij reed weg. Ik liep naar binnen, en vond Linnie terwijl ze aan het koken was. 'Lin... We gaan volgende week zaterdag het huis van de Cullens zien!' 'Hoezo? Houden ze een feestje ofzo?' 'Nee, Jared heeft ons uitgenodigd om film te komen kijken, en ik heb ja gezegd. Hij, ik, jij en Edward.' Linnie haalde d'r neus op. 'Maar we vinden ze niet eens leuk... En als ik zie hoe Jared naar jou kijkt, denk ik hij jou wel.' Daar dacht ik even over na. Het klopt, Jared is een hele mooie jongen, en een schat van een kerel, maar ik wilde niks met hem. 'Nou ja... We kunnen zien waar ze wonen... En waarschijnlijk zijn Jasper en Emmett er ook! Sowieso, hoe moet ik nou weten dat hij het niet vriendschappelijk bedoelt, maar hoopt dat er meer van komt?' Linnie grinnikte en rolde daarna met haar ogen. Na het eten ging ik weer verder manga lezen op m'n kamer. Ik kon me er niet echt goed op concentreren en ging aan mijn bureau zitten. Daar begon ik te tekenen. Niet echt zient wat ik tekende. Ik zette muziek op. Squall, van de Japanse band D'espairsRay. Toen ik stopte met tekenen en eens serieus naar het blad keek, zag ik Jasper terug kijken. Ik had hem tot in detail nagetekend. Toen ik Linnie op mijn deur hoorde kloppen stopte ik het papier snel in mijn kontzak. 'Kom binnen.' Ze kwam binnen lopen en ging op mijn bed zitten. Na even gepraat te hebben liep ze naar d'r eigen kamer. En met de tekening van Jasper in m'n handen, viel ik in slaap.

Reageer (1)

  • LightRose

    snel verderrrrrrrrrr (flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen