elise's pov
iedereen kijkt je verbaast aan 'wat?' vraag je 'waarom aan Caleb' vraagt Jude 'nou gister kwam ik weer binnen en de deur kwam in zijn gezicht, toen begon hij te schreeuwen en ik ook maar ik mag me nu niet opwinden, dat gebeurde wel en daardoor voel ik me nu zo slecht' leg je een lang verhaal kort uit. 'heey jongens we weten tegen wie jullie moeten spelen' roept Cellia 'tegen orpheus' zeg je nog voordat ze nog iets kan zeggen'ik heb vanmorgen al gekeken voor ik naar beneden kwam' voeg je eraan toe als iedereen jou kant op kijkt en je gaat onverstoorbaar door met eten. de rest gaat weer naar buiten om te trainen. man je voelt je echt niet goed, je pakt een aspirientje en neemt hem in. je wacht even tot het werkt en gaat dan naar de training kijken. het valt je op dat ze steeds beter worden en ze worden ook snel veel beter. je zucht iedere keer als ze je zo ziet wil je zo graag mee doen. je loopt weer naar binnen en gaat via het raam zitten kijken. je schikt wakker letterlijk als je ineens een hand voor je ogen krijgt. 'he he ik roep je nu al 5 minuten' als je op kijkt zie je mark staan. 'hey ben je weer terug?, laat maar domme vraag' zeg je 'hoe is het met haar' vraag je 'ze zeggen dat ze haar toestand stabiel is maar meer weet ik ook niet' zegt hij 'het komt wel goed' zeg je, hij knikt 'de rest is al aan het trainen'zeg je als hij de rest zoekt met zijn ogen. 'dan ga ik ook maar'zegt hij en hij loopt weg. je leeft mee, hij voelt zich schuldig omdat hij niets kan doen, denk je. je pakt wat te drinken en gaat weer zitten. als de rest mark ziet rennen ze gelijk naar hem toe, zijn een paar minuten aan het praten en gaan weer trainen. je merkt dat de coach er al de hele dag niet is, o ja die zit bij camilia, denk je bij jezelf. 'ik ben er echt niet bij vandaag zeg' zeg je zacht. je kijkt weer naar de training,na dat avontuur in het bos, zijn Xavier en Scotty ook een stuk beter en wat sneller. eraan terug denkend krijg je een rilling over ruggengraat, die kappa dingen waren echt creepy. je gaat nooit meer dat bos in.

Reageer (3)

  • DeNaamIsGideon

    Ik heb het gevoel alsof die kappa haar baby's vervloekt heeft ofzo

    7 jaar geleden
  • Allysae

    oeee
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Elevens_Eggos

    Snel Verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen