elise's pov
als je naar je kamer loopt kalmeer je. je wilt die gast echt slaan. je zucht en laat je op je bed vallen. je weet dat je je niet mag opwinden maar dat gaat niet erg met die gast. je zucht en denkt na als je weer terug bent moet je weer naar je huis maar als je dat doet maken ze je zo af. je sluit je ogen en zucht weer. je moet nu echt kalmeren maar het lukt gewoon echt niet. je gaat in kleermakerszit zitten en telt tot tien. je kalmeert eindelijk en staat op, je gaat kijken of er al bekend is wie de nieuwe tegenstander is maar er is nog niets bekend. je zucht en sluit de computer weer af. als je weer op je bed gaat liggen word er op de deur geklopt. je staat op en doet de deur open, man je bent duizelig. als je de deur open doet zie je Xavier staan 'gaat het wel je ziet wit' zegt hij. je knikt licht, 'hup naar het bed jij' zegt hij, je zucht en hij duwt je richting het bed. je gaat met tegen zin in het bed liggen. 'ik heb gehoord wat er gebeurde met jou en Caleb, je weet dat je je niet mag opwinden' zegt hij 'ik weet het alleen gaat dat niet erg met die gast, ik vermoord hem nog eens' zeg je, Xavier lacht zacht, 'ik zou het niet doen anders kom je in de problemen' je steekt je tong naar hem uit. hij geeft je een kus. 'heey hebben jullie mark gezien?' vraagt Camillia die in de deur post staat 'e ja die ging richting het strand' zegt Xavier 'ik ben hem niet tegen gekomen' zeg je en ze kijken je raar aan.'ik volgde Archer om te kijken of ik zou moeten ingrijpen' leg je uit 'oké ik ga hem wel zoeken' zegt ze en loopt weg. je legt je hoofd tegen de schouder van Xavier. 'je bent wel erg warm' zegt hij als hij zijn hand tegen je voorhoofd doet en kijkt ge bezorgd aan. 'het is echt niets' zeg je. je gaat liggen,'ik ga slapen' zeg je.'dat lijkt me een fijn plan' zegt hij, staat op en geeft je nog een kus. het duurt niet lang of je ligt te slapen. de volgende morgen word je weer laat wakker, je voelt je weer wat beter maar nog niet helemaal geweldig. je blijf in je bed liggen en probeert weer te slapen. als je weer wakker word kijk je op je horloge, het is half 2, je zucht en stapt uit bed. je kijkt nog even of er al een uitslag is, je ziet al snel wie het is. Orpheus het team van italie. je sluit de computer af en loopt naar beneden. als je beneden komt zie je dat het hele team behalve mark 'waar is mark?' vraag je gelijk 'die is in het ziekenhuis' zegt Scotty 'waarom?' vraag je 'Camilia viel ineens flauw en mark is met haar mee' zegt Shawn. je kijkt ze aan 'jij ziet er ook niet erg goed uit' zegt hij daarachter aan 'vraag maar aan die gast' zeg je wijzend op Caleb. en ze kijken je raar aan. je zucht en pakt wat te eten.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen