Foto bij brieven!!

ik probeer de brieven zo goed mogelijk te vertalen.

elise's pov
je bent later wakker dan je dacht. je gaat douchen en kleed je aan en loopt naar beneden. het eerste wat je doet is wat eten. als je klaar bent loop je naar buiten en ziet de rest in de training. 'hoi jongens' zeg je als je naar buiten loopt. na een paar minuten is het pauze 'jongens we hebben een verassing' roept Sylvia iedereen komt naar haar toe 'brieven!' roept mark. de brieven worden uitgedeeld 'deze is van todd' roep kevin 'wat staat er in' vraagt mark

hoi iedereen, hoe is het met jullie
sinds ik weer terug ben in japan doe ik niets meer dan trainen met de rest van raimon
kevin ik blijf trainen om weer terug te komen naar inazuma japan


'deze is van jordan' zegt Xavier 'laat zien' zeg je en hij leest hem voor

hoe gaat het met jullie
Inazuma japan doet het steeds beter. als ik denk aan mijn vrienden die hard trainen om het kampioenschap te winnen. ben ik dat ook aan het doen.een grote reis begint met een kleine stap, ik blijf trainen zodat ik weer terug kan komen en weer met iedereen kan spelen.


'typisch jordan, met die gezegdes' zeg je 'wat is dit' vraagt jack en hij houd een rol vast 'van wie is het?' vraagt mark hij pakt hem aan

hoi mensen van inazuma japan, dit is dave
jullie hebben het erg goed gedaan, maar jullie zullen niet tegen italie winnen als jullie niet harder trainen, om te beginnen was het de niet oplettendheid van de tegenstander waardoor jullie steeds hebben gewonnen maar de ijzeren muur die jullie lieten zien tegen Argentinië....


oke hier haakte je af en aan de andere te zien ook, als mark klaar is kijkt iedereen elkaar aan 'je hebt te veel geschreven dave' zegt hij droog. je kijkt naar Austin, je ziet dat hij ergens mee zit.de training gaat verder maar Austin is niet erg oplettend ook tijdens het eten is hij er niet erg bij, en gaat al snel weg. 'wat is er toch met hem' vraag je 'ik ga wel met hem praten' zegt mark 'nee ik ga wel met hem praten' zegt Archer, iedereen kijkt hem aan. je besluit te gaan kijken als het dan fout gaat kan je in grijpen. als je aan komt zie je dat Archer er al is. 'er is niets oké' roept Austin 'ik wil wat afspreken' zegt Archer 'als jij 3 keer langs me kan komen met de bal dan hou ik er over op maar als ik hem een keer kan afpakken vertel jij wet er is' zegt hij, Austin knikt. de eerste twee keer wint Austin, maar de laatste keer lukt het Archer wel.'hoe heb je dat kunnen doen' vraagt Austin, je schud je hoofd, het zit wel goed met die twee, je loopt weer naar binnen, en gaat weer naar je kamer. tenminste dat was je van plan, toen je de deur open deed om naar binnen te lopen liep je direct in Caleb 'kijk uit jij' roept hij kwaad 'doe het zelf dan ook' roep je kwaad terug 'ik deed de deur niet open' snauwt hij 'ja maar ik ben er niet voor gaan staan' zeg je. je wilt hem slaan maar je doet het niet, al zou een blauw oog hem wel goed staan. je werpt hem een dodende blik toe. als je boven bent kom je Nathan tegen 'vanwaar die boze blik' vraagt hij 'caleb' zeg je 'wat nu weer' zegt hij 'ik deed de deur open die in zijn gezicht kwam en toen begon hij te schreeuwen' zeg je 'ik zou een deur in jou gezicht duwen' roept hij van beneden 'mond dicht, ik had het niet tegen jou' roep je terug, je kijkt naar nathan die zijn best doet niet te lachen. je zucht en loopt je kamer in.

Reageer (1)

  • Allysae

    stress is niet goed
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen