de woonkamer

mijn slaapkamer

HyeMi der slaapkamer

kookgedeelte

de badkamer

dis ons appartement... inderdaad .. harstikke groot.. Use ur imagination xD

Even later staan we bij de lift, HyeMi duwt op het knopje en kijkt een beetje om zich heen. Als we de lift in willen stappen komen er twee jongens uitgelopen. Ze waren niet verkeerd maar verder besteede ik mijn aandacht er niet aan. HyeMi trekt me de lift binnen en kijkt me aan. “zag je die twee.? Volges mij zijn dat die nieuwe buren” “tja dat kan, ik heb ze ook nog niet eerder gezien.” Ik steek plagend mijn tong uit en stap uit de lift zodra hij boven is. “heb jij je sleutels mee?” ze knikt en loopt naar onze deur maakt de deur open. Ik loop naar binnen terwijl zij naar de deur van de buren staart , die dan ook wijd open staat. Ik zucht en pleur mijn tas aan de kant en loop naar ons kookgedeelte. Dus wat gaan we nu doen??” vraag ik. Ik draai me om en zie haar praten met een van de jongens hiernaast. Ik loop naar ze toe en kijk der aan “ik was dus met je aan het praten.” Ze glimlacht “eh tja.. hij wou kennismaken” ik kijk naar de jongen , hij was lang had zwart bruin kort haar, grote ogen en een super lieve glimlach. Ik was verkocht. “uhmm hoi , ik ben Minho. En ik woon sinds vandaag met een paar andere jongens hiernaast” ik glimlach en schud hem de hand “uhm heei, ik ben Saejin. , maar noem me maar Chloe.” hij glimlacht terug “hoezo Seajin klinkt mooier.” Ik bloos en knik “tja dankje” HyeMi glimlacht en steld zichzelf dan ook voor. “uhm hebben jullie zin om vanavond wat te komen drinken? Dan zijn alle jongens er, en dan kunnen we elkaar eventueel leren kennen? HyeMi knikt al ja voordat ik iets erover kan zeggen. “nou oke dan zie ik jullie vanavond wel” hij draait zich om en loopt zijn appartement binnen. En ik trekt HyeMi mee naar bij ons binnen. “ik dacht dat we filmpje gingen kijken.” “uhm tja mianhe vriendinnetje van me” ze krabt achter der oren en trekt der schouders op. ik zucht ‘het is al goed.. Al moet ik wel in mijn kast duiken voor een leuke outfit voor vanavond. Ze knikt en rent naar der kamer toe en ik doe hetzelfde.

ik heb mijn halve klerenkast bekeken en vele outfits liggen op mijn bed. “waarom heb ik nu nooit iets leuks in mijn kast liggen….” Ik ruim alle kleren weer netjes op tot ik een leuk jurkje tegenkom. “Omo.. yep dit word em.. die trek ik vanavond aan” ik glimlacht en hang hem apart, en ruim de andere kleren weer netjes op. ik loop naar de badkamer toe en zet de douchekraan aan, ga eronder staan was mezelf en kom er weer schoon onderuit. Op dat zelfde moment komt HyeMi de badkamer opgelopen. “Ben je klaar met douche? En ondertussen kleed ze zich al helemaal uit. . ik kijk haar aan en zucht “nee ik ben nog bezig.. daarom stap ik er ook net uit , heb me al afgedroogd en sta ik op het punt om me aan te kleden. Ze knikt lichtjes “euw.. mianhe” ze glimlacht en gaat onder de douche staan terwijl ik me aankleed “nooit privacy hierzo “fluister ik lichtjes in mezelf.

even later ben ik helemaal klaar, aangekleed en verzorgd. En zit ik samen met HyeMi aan de tafel noodles te eten. “ik hoop dat er nog leukere jongens zijn dan die ene” ik eet rustig door “tja, je weet wat gabriel gezegd heeft, je moet een jongen uitzoeken met een goed hart en goede bedoelingen.” Ik grinnik terwijl ik et zeg want zelf had ik er ook schijt aan. “Ja maar het hoeft toch niet perse een engel te zijn ?? ofwel ?” ik schud mijn hoofd “nee inderdaad. Zolang je de zonen van Satan maar niet te pakken krijgt, ofzoiets” ik ruim mijn kommetje op en doe mijn mooie perfect sleehakken aan. “staat je goed Saejin, jammer dat je je alleen zo opdoft als we naar leuke jongens gaan.” Zegt ze terwijl er een grote glimlach op der gezicht verschijnt. “ach jij .. hou jij je mond maar en bemoei je met je eigen zaken.” En ik steek mijn tong naar der uit. Ze ruimt ook haar kommetje op en gaat naast me staan. “zullen we nu dan maar ??”vraagt ze me ongeduldig. Ik zucht en knik. “vooruit dan.. pak je spullen, we gaan naar hiernaast” samen lopen we naar de deur van de buurjongens en kloppen aan.

Kusje Kusje ikk<3
niet vergeten Reactie te plaatsen over mijn nieuw idee..
en ik schrijf deze story
omdat ik eventjes bij het andere compleet vast zit
enig idee hoe ik ermee verder kan?
just let me know <3

Reageer (1)

  • GoHyeMi

    I'm so curious yeah ~~

    I like it ^^
    Write more please ^^ (H)(H)(H)
    Saranghae Yeoboo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen