Foto bij winnen van kappa's om uit het bos te komen??

voor mensen die niet weten wat een kappa is nou dit zijn er 2

elise's pov
als je de volgende morgen wakker en ziet dat de rest nog liggen te slapen. aah Xavier is zo lief als hij slaapt, denk je bij jezelf. je staat op en gaat naar het riviertje om je gezicht te wassen. als er ineens een hoofd boven water komt schrik je je te pletter en gaat nog net niet gillen. degene in het water komt omhoog en het water uit. als hij je goed bekijkt gaat hij met zijn hand naar je buik 'handen thuis vriend of ik zorg daar persoonlijk voor' zeg je en zet een stap achter uit en de freaky gast haalt zijn hand weg. 'dat dacht ik ook ja' zeg je 'wat is hier aan de hand' hoor je achter je. 'die freaky dude daar dat is er aan de hand' zeg je 'wow wow wow' zegt xavier 'wat' vraag je 'ik dacht dat die niet bestonden, wauw nu voel ik me schuldig' zegt hij 'wahat' zeg je 'zie je dat dan niet das nu dus een kappa' zegt hij 'your kidding me right' zeg je 'dat zou je toch moeten zien' zegt hij 'nee ik heb alleen over ze gehoord en nooit een plaatje van ze gezien of zo' zeg je 'en dat kappa ding wilde me buik aanraken en daar ben ik al helemaal niet van gediend' 'hij deed wat!!??!!' zegt hij. je lacht om zijn reactie. 'kom dan zoeken we een uitweg' zeg je 'als we scotty hebben wakker gemaakt' voegt Xavier er aan toe. je knikt en loopt met hem mee, maken scotty wakker en beginnen met lopen 'dit is een probleem' zeg je 'hoezo?' vraagt scotty 'normaal hoef je alleen naar het mos te kijken wil je de wind richtingen weten alleen dit mos groei om de stammen heen' zeg je. jullie lopen door en lopen weer in zo'n kappa geval maar dit keer zijn het er twee. ze wenken jullie te komen, je twijfelt of je ze moet volgen maar als de jongens volgen loop je er mokkend achter aan. als ze stoppen komen jullie aan bij een of ander voetbal veld, en schrijven ze iets op de grond. 'dus als we van jullie winnen dan wijzen jullie ons de weg uit het bos?' vraagt scotty. ze knikken te gelijk en pakken een voetbal 'ja succes maar ik doe niet mee' zeg je en gaat tegen een boom aanzitten. je zucht als het na een half uur 20-0 staat...... voor de kappa's. de jongens zijn uitgeput en zo te zien is scotty nu echt zat. je lacht om zijn houding en hij werpt je een kwade blik toe waardoor je direct stopt met lachen. het duurt niet lang of het staat 32-0. als je kijkt naar Xavier zie je dat hij hun manier van spelen door heeft. en lukt het hem eindelijk de bal af te pakken. hè hè hij heeft het door zeg je tegen jezelf. als er weer een kappa voor springt speelt hij hem door naar Xavier die schiet met meteor blade en eindelijk scoort. de kappa's knikken en wijzen naar een pad tussen de bomen 'sinds wanneer is da pad er' zegt scotty, jullie lopen langs het pad en komen eindelijk weer bij de school terecht. 'waar waren jullie' zegt Nathan 'we waren een soort van verdwaald'zeg je 'een soort van????' vraagt Shawn 'jullie waren de hele nacht weg!!!' 'shawn word alsjeblieft niet zo overbezorgd als nathan' zeg je 'en bedankt' zegt Nathan 'je bent lief' zeg je tegen hem en jullie lopen naar binnen, het eerste wat jij doet is douchen en je bed in.

Reageer (3)

  • DeNaamIsGideon

    wat de tijd was toch niet voorbij gegaan in de anime?

    8 jaar geleden
  • Elevens_Eggos

    creepy zijn die kappa's
    maar goed
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Allysae

    ieee creepy
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen