Mark's pov
het is midden in de nacht en je loopt door de gang. je staat stil als je ineens iets ziet. als je dichter bij komt geloof je je ogen niet een KAPPA??????????? denk je bij jezelf. je knippert met je ogen om te kijken of je echt wakker bent, als je ze weer opent zie je dat de Kappa dinges weg is. de volgende morgen vertel je wat je hebt gezien. 'kappa's bestaan niet het is een mythe' zegt Xavier 'maar ik zag het toch zelf' blijf je door gaan. als je merkt dat mensen je echt niet geloven denk je na. 'mark van die tafel af je bent hier niet thuis' hoor je, je kijkt om en ziet elise staan. mokkend ga je van de tafel af en gaat weer eten.

Xavier's pov
'en wat heb ik gemist'vraagt elise die tegenover je gaat zitten 'mark beweerd dat hij een kappa heeft gezien' 'okeéééé' zegt ze en kijk je met your kidding me blik aan.'ik maak geen grapje' zeg je. als jullie gaan trainen blijft ze binnen om te helpen met het drinken. als het pauze is ga je een stukje joggen in het bos naast het trainings veld. als je iemand ziet kijken sta je stil. 'zit stil dan' hoor je een bekende stem zeggen, en loop je er op af. het duurt niet lang of je ziet elise en scotty die vast zit in takken. 'mooi wil je hem stil houden anders ben ik ban dat ik in zijn arm snij of zo' zegt ze 'hoe kom je aan dat zakmes' vraag je 'het is van mijzelf, je wilt niet weten wat er in zo'n bos kan gebeuren en ik wil geen herhaling van de vorige keer' zegt ze 'daardoor zijn we wel samen' zegt hij 'dat is wel waar, zo die is ook los' zegt ze en scotty staat op 'dank je' zegt hij. 'ik krijg de kriebels van dit bos' zegt elise, je knikt je vind het er ook niet erg grappig. jullie lopen terug en proberen de uitweg te vinden. na een tijdje hoor je dat elise het niet meer trekt. 'moeten we even rusten' vraag je als ze op de grond gaat zitten 'graag' zegt ze 'het word ook al bijna donker' merkt scotty op. je kijkt naar elise je ziet dat ze het echt niet meer trekt.je besluit om wat takken te zoeken voor vuur, je bent blij dat je dit soort dingen vaker hebt gedaan. als jullie zitten duurt het niet lang of elise is tegen jou aan in slaap gevallen en jij en scotty zitten te praten 'ik ben nog nooit wezen kamperen' zegt hij 'als ik toen ik nog bij alius zat, boos was moest ik altijd afkoelen en ging ik het bos in en bleef ik soms 2 dagen weg' zeg je 'lijkt me wel leuk om te doen als je je weet wel niet verdwaalt bent' zegt scotty 'ik was altijd zo lang weg omdat ik geen richtingsgevoel heb' zeg je en scotty moet lachen 'troost je ik ook niet' zegt hij 'elise daarin tegen is gewoon een wandelende kaart plus ze kan EHBO' zeg je met je blik op elise. 'dat zou nu wel van pas komen' zegt scotty, je knikt. 'toen ze op was naar alius om met mij te praten heb ik haar een beetje in de gaten gehouden, ik heb haar niet een keer een kaart zien pakken' zeg je 'wauw ik was al lang verdwaalt' zegt scotty. je lacht 'nou was ik blij dat ik met die stomme voetballen kon reizen die hadden gps of zo iets vraag me niet hoe' zeg je. je voelt je moe worden en ziet dat scotty ook in slaap aan het vallen is.

Reageer (1)

  • Allysae

    oeee
    snel verder
    en wat is een kappa?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen