oke dit is irri 2 mensen die mark heten

elise's pov
je zucht en loopt met mark mee omdat hij het toilet niet kan vinden, je loopt voor hem uit. je staat stil als je Sylvia, Erik en bobby met elkaar ziet praten. als ze jou en mark in de gaten krijgen kijken ze om. je wilt weg lopen als mark je terug duwt 'oké oké ik snap het' zeg je en je loopt erheen 'hoi jongens' zeg je, en ze kijken je aan. je zucht weer 'ik ga niet eens meer iets zeggen' zeg je 'hoeft ook niet ik kan het al raden'zegt bobby 'en Sylvia heeft het verteld' zegt Erik, je kijkt naar Sylvia 'ze waren er toch wel achter gekomen' 'das waar, waar hadden jullie het net over' vraag je 'jullie weten dat ik een probleem had met mijn been toch' zegt hij, 'zij niet ik wel' zegt mark 'wat is er dan' vraag je 'leg ik een andere keer uit' zegt hij 'het blijkt dat het van mijn been niet helemaal beter is, ik moet een operatie en die moet zo snel mogelijk' zegt hij 'dus als je zo snel mogelijk die operatie moet waarom speel je dan?' vraag je 'omdat er een kans is dat ik hierna niet meer zou kunnen voetballen' zegt hij 'en ik wilde nog een keer tegen hun spelen' zegt hij. je knikt je begrijpt het wel, je zou zelf ook super graag weer willen spelen, maar dat gaat erg lastig nu. het is je eigen schuld zeg je tegen jezelf 'weet iemand waar het toilet is daar kwam ik eigenlijk voor' zegt mark 'die gang door en naar rechts waarom ga je dan niet voor de wedstrijd' zeg bobby 'vergeten' zegt hij en rent weg 'ik mag misschien niets van jongens snappen maar die gast is echt het toppunt' zegt sylvia 'ooo vind je hem leuk' vraag je 'wat nee' zegt ze snel, je lacht 'heey mark opschieten je hebt nog 2 minuten' roep je als jullie weer gaan komt hij net aan lopen 'en ik dacht dat meiden er altijd lang over deden' zeg je met een zucht. jullie lopen naar het veld. het duurt ook niet lang of iedereen staat weer op zijn positie. het startsignaal klinkt en het duurt niet erg lang of erik is weer bij het doen 'PEGASUS SHOT' en deze gaat er in, net zo als het schot van Mark Krueger en Dylan Keith hun unicorn boost. maar de wedstrijd is net pas weer begonnen. je ziet Nathan en Shawn naar elkaar knikken, wat zijn die twee van plan. als je ziet dat ze met z'n tweeen naar het doel rennen weet je wat ze van plan zijn. 'THE HURRICANE' je ziet dat de keeper zijn best doet hem tegen te houden, maar zonder succes. het staat nu 2-2 nog een doelpunt en dan hebben jullie gewonnen. je kijkt naar erik die word gewisseld, met niet al te veel enthousiasme. je word uit je gedachten gehaald door het fluitje. en je kijkt naar de score, er is nog een keer gescoord alleen weer je niet door wie. je kijkt op je horloge nog 10 minuten als ze dit volhouden gaan ze zeker winnen. je kijkt weer naar erik, je ziet dat hij zijn spullen pakt en wegloopt. hij ziet het misschien niet maar je werpt hem een glimlach toe. de wedstrijd eindigd 3-2 voor Japan. als iedereen weer bij de bank is en op weg naar de kleedkamer komt mark naar je toe 'waar is erik' hij probeert zachtjes te doen maar hij valt weer eens over zijn eigen voeten '1 je bent een kluns weet je en 2' zeg je terwijl je hem omhoog helpt 'hij is denk ik al naar het ziekenhuis' hij knikt en loopt naar de rest toe.

Reageer (1)

  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen