het honderdste hoofdstuk!!

elise's pov
je kijkt naar Inazuma Japan, de 2e helft is begonnen en ze staan nog steeds achter. Xavier heeft het overgenomen van Nathan, gedwongen door jou weliswaar. ze spelen nu wel iets beter maar omdat jij even boos werd, en daar zijn ze van geschrokken. Xavier probeert weer te scoren maar zonder succes. je zucht dit word een lange 2e helft. het duurt niet lang of the empire staat weer bij het doel, tot je verbazing lukt het eindelijk de bal tegen te houden. hij kijkt je aan en je knikt. hij gooit de bal terug en Hurley gaat in de aanval. maar hij komt niet verder dan de middellijn. je zucht als het fluitsignaal gaat. ze hebben geluk dat ze de voorgaande 2 wedstrijden hebben gewonnen, daarom mogen ze nog verder spelen. 'we hebben verloren' zegt Darren 'jullie hebben echt geluk' zeg je en ze kijken je niet begrijpend aan. 'hoezo we hebben verloren' zegt Tod 'nou omdat jullie de voorgaande 2 wedstrijden hebben gewonnen mogen jullie nog door blijven spelen en hebben nog een kans in de finale maar als we nog een wedstrijd verliezen liggen we er wel uit' zeg je 'hoe weet jij dat?' vraagt scotty 'ik heb er verstand van' zeg je. jullie lopen weer naar de bus, als jullie weer terug komen zie je dat de andere jongens ook net aan komen.'ja en waar zijn jullie geweest?' zeg je als je ze ziet 'we hielpen het team van italie die hadden aan de stok met Ray' zegt Jude 'ik dacht dat die gast dood was' zeg je 'het was zijn zoon' zegt David 'jullie mogen blij zijn dat jullie de eerste 2 wedstrijden hebben gewonnen, dankzij dat liggen jullie er niet uit' zeg je, ze knikken en jullie lopen naar binnen. je loopt direct naar je kamer en gaat kijken of er al bekend is tegen wie japan moet. 'dat word leuk' zeg je zacht als je ziet wie de volgende tegenstander is. 'wat gaat leuk worden' als je omkijkt zie je Caleb staan. 'ik tel tot 3 als je dan mijn kamer nog niet uit bent zorg ik daar persoonlijk voor' zeg je en kijkt weer naar je laptop. je hoort hem weglopen en klapt je laptop dicht. je gaat op je bed liggen en legt je hand op je buik. tijdens de echo heb je goed nieuws en een beetje slecht nieuws. het goede nieuws is dat je niet meer hoeft te kiezen voor een naam en het andere, je zucht. je moet het aan Xavier vertellen maar je weet niet wanneer. er word weer op je deur geklopt, 'binnen' roep je, en Xavier komt binnen 'je was zo weg toen we uitstapte dus ik wilde kijken waar je was' zegt hij, het is nu of niet denk je 'kom eens' vraag je je gaat rechtop zitten en zucht. 'wat is er' vraagt hij 'nou tijdens de echo heb ik goed nieuws en een beetje slechter nieuws' zeg je 'wat dan?' het goede is dat ik niet meer hoef te kiezen met de naam en het andere' je stop in het midden van je zin. 'ja?' zegt hij 'het is een tweeling' zeg je 'en ik heb dus geen idee wat daar mee moet' zeg je en je kijkt naar Xavier.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen